پوستر و تریلر فیلم Jolt: بازگشت شوک آور کیت بکینسیل به ژانر اکشن

30 June 2021 - 04:20

کمپانی آمازون ساعتی قبل علاوه بر انتشار پوستر رسمی فیلم اکشن Jolt با بازی کیت بکینسیل، اولین تریلر رسمی آن را نیز منتشر کرد.

کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) در جدیدترین فیلم خود که Jolt نام دارد، مجددا به ژانر اکشن بازگشته است و در نقش زنی بازی می‌کند که دچار یک اختلال عصبی است و برای آرام کردن خود، باید به خود شک وارد کند.

این فیلم داستان زنی به نام لیندی (با بازی بکینسیل) را روایت می‌کند که وقتی عصبی می‌شود، خشم زیادی وجود وی را فرا می‌گیرد و وی برای کنترل کردن خشم خود، مجبور است به خود شوک الکترونیکی وارد کند.

لیندی که در حال کنترل کردن زندگی خود است، ناگهان و با کشته شدن دوست خود، تبدیل به مظنون اصلی پلیس می‌شود. به همین دلیل لیندی تصمیم می‌گیرد که نه تنها قاتل دوست خود را پیدا کند، بلکه انتقام قتل وی را نیز بگیرد.

در این فیلم که توسط تانیا وکسلر (Tanya Wexler) کارگردانی شده است، بازیگران مطرح دیگری چون سوزان ساراندون (Susan Sarandon)، استنلی توچی  (Stanley Tucci)، لاورن کاکس (Laverne Cox) و بابی کاناوله (Bobby Cannavale)، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کمپانی آمازون علاوه بر انتشار تریلر رسمی این فیلم، پوستر زیر را نیز به عنوان پوستر رسمی فیلم معرفی کرده است. این کمپانی چند روز قبل نخستین تصاویر این فیلم را نیز منتشر کرده بود.

داستان این فیلم شباهت زیادی به فیلم کرانک (Crank) با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) دارد و رنگ بندی تصاویر منتشر شده در این تریلر و البته پوستر رسمی این فیلم نیز، یادآور فیلم بلوند اتمی (Atomic Blonde) با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) است.

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) از طریق شبکه استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم را در همان روز دانلود و تماشا کنند.

می‌توانید تریلر فیلم Jolt را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

پوستر فیلم Jolt با بازی کیت بکینسیل

منبع: کمپانی آمازون

 

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.