با اعلام جیمز وان، فیلم برداری فیلم Aquaman 2 رسما آغاز شد

30 June 2021 - 08:26
فیلم Aquaman 2

کارگردان فیلم Aquaman 2 یعنی جیمز وان از طریق حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم‌برداری این فیلم رسما آغاز شده است.

نکته جالب توجه این جا است که عنوان این تصویر Necrus می‌باشد که البته یک منبعی مبهم از مجموعه‌های کمیک است.

در جریان اولین فیلم Aquaman می‌فهمیم که سقوط امپراتوری آتلانتیس باعث ایجاد هفت پادشاهی در زیر دریا می‌شود. ما برخی از این پادشاهی‌ها را می‌شناسیم چرا که پادشاه اورم با بازی پارتریک ویلسون (Patrick Wilson) از ارتش بزرگ آتلانتیس برای وادار کردن دیگر قلمرو‌ها به اتحاد و بعد حمله به مناطق بالای دریا استفاده کرد. در حالی که آرتور با بازی جیسون موموآ (Jason Momoa) سعی در جلوگیری از جنگ برادرش می‌کند، متوجه می‌شویم که یکی از پادشاهی‌های امپراتوری آتلانتیس کاملا ناپدید شده است که اکنون تحت عنوان پادشاهی گمشده شناخته می‌شود. مشخص شدن نام رسمی Aquaman 2 به تازگی باعث شد که این دنباله با داستان این پادشاهی گمشده آمیخته شود. با وجود اشاره‌هایی در تصویر این فیلم جدید، می‌توان تا حدی مطمئن بود که شهر گمشده نکروس بخشی از داستان اصلی این فیلم می‌باشد.

شهر نکروس در سال ۱۹۶۶ به عنوان بازتابی تحریف شده از آتلانتیس معرفی شد. این شهر که توسط یک ظالم شرور به نام مونگو اداره می‌شود، دارای یک ارتش بسیار بزرگ است. برخلاف آتلانتیس، نکروس ساکنان سطح خشکی را تحقیر می‌کند و قصد ندارد با همسایگان زمینی خود زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشد. جالب‌تر این که نکروس که از آن به عنوان “شهر سیاه” نیز نام برده می‌شود، موقعیت مشخصی در اقیانوس ندارد.

نکروس در صفحه‌های زمینی جابه‌جا می‌شود و فقط هر از گاهی به دلیل تاثیر ماهواره‌های بیگانه ظاهر می‌شود. این ویژگی نکروس را قادر می‌سازد تا به اطراف حرکت کند که آن را برای یک قلمرو گمشده کاملا مناسب می‌کند. علاوه بر این، نفرت مونگو و نکروس از ساکنان سطح خشکی می‌تواند باعث ایجاد اتحاد آن‌ها با برادر آرتور یعنی اوشن مستر شود؛ زیرا قطعا اوشن مستر از شکست خود از آرتور در فیلم اول به آسانی نمی‌گذرد.

هنوز خیلی زود است تا بدانیم که آیا فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است نسخه‌ای از نکروس را به سینما‌ها وارد کند یا خیر. با این حال انتخاب جیمز وان (James Wan) پیرامون نام این تصویر تصادفی نیست. شاید این سازنده فیلم به خاطر برخی از منابع مبهم مجموعه‌های کمیک، علاقه‌مندان را برای تعقیب موارد باابهام ترغیب کند، اما به احتمال زیاد دنباله فیلم Aquaman واقعا مونگو را به عنوان بخش منفی داستان اصلی خود خواهد داشت (شاید حتی بازیگر تازه‌وارد یعنی پیلو اسبک (Pilou Asbæk) نیز به همین خاطر به این فیلم پیوسته است).

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) در سینما‌ها اکران شود. تصویر منتشر شده از وان را در قسمت زیر مشاهده نمایید.

فیلم Aquaman 2

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.