سریالی بر اساس فیلم Unknown لیام نیسون ساخته خواهد شد

30 June 2021 - 12:58
Unknown

وب‌سایت ددلاین به‌تازگی اعلام کرده که لیام نیسون و ژاومه کویت-سرا قرار است با همکاری یکدیگر سریالی را براساس فیلم Unknown برای پخش در شبکه TNT تولید کنند.

ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) قرار است وظیفه کارگردانی این سریال را بر عهده داشته باشد و علاوه بر این، او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه نیز خواهد بود.

داستان این سریال در ادامه وقایع رخ داده در فیلم آن، تعریف خواهد شد و حول کاراکتر اصلی دیگری جریان خواهد داشت. در فیلم Unknown شاهد نقش‌آفرینی لیام نیسون (Liam Neeson) در نقش دکتری بودیم که حافظه‌ خود را پس از تصادف با ماشینی از دست داده بود و پس از بیدار شدن از کما، متوجه شده بود که هویتش دزدیده شده و گروهی از قاتلین نیز به دنبال او هستند.

وظیفه نوشتن قسمت پایلوت (یک قسمت مستقل از یک مجموعه تلویزیونی است که به صورت آزمایشی ساخته می‌شود تا احتمال موفقیت مجموعه مشخص گردد و شبکه تلویزیونی شروع ساخت آن را قبول کند) این سریال، بر عهده نویسنده‌ای با نام شان فینگان (Sean Finegan) خواهد بود. او علاوه بر به قلم درآوردن فیلم‌نامه قسمت پایلوت این سریال، وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت.

از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه می‌توان به تهیه‌کننده اجرایی سریال Stranger Things با نام کارل گیدوسک (Karl Gajdusek)، تهیه‌کننده اجرایی سریال ابرقهرمانی Arrow با نام اسپید وید (Speed Weed)، ایتن اروین (Ethan Erwin)، الکس میس (Alex Mace) و هال صداف (Hal Sadoff) از کمپانی Dark Castle به همراه اریک اولسن (Erik Olsen) اشاره کرد.

علاوه بر آن‌ها، ‌لیام نیسون نیز یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه خواهد بود. سریال درام Unknown، برای پخش در قسمت‌های یک ساعته تولید خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد که این بازیگر، نقش قابل توجه و طولانی را در این سریال داشته باشد.

از بازیگرانی که پیش از این در فیلم Unknown نقش‌آفرینی کرده‌اند می‌توان به دیانه کروگر (Diane Kruger)، فرانک لانگلا (Frank Langella)، آیدان کوئین (Aidan Quinn)، برونو گانتس (Bruno Ganz) و سباستیان کخ (Sebastian Koch) اشاره کرد.

فیلم‌‌نامه فیلم Unknown را الیور بوچر (Oliver Butcher) و استفان کورنول (Stephen Cornwell) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. آن‌ها فیلم‌نامه این فیلم را براساس رمان فرانسوی نوشته شده توسط دیدیر ون کاولارت (Didier Van Cauwelaert) در سال ۲۰۰۳ با نام Out of My Head، نوشته‌اند.

این فیلم با بودجه ساخت ۳۰ میلیون دلاری، توانسته بود فروشی بیش از ۱۳۶ میلیون دلار را در باکس آفیس جهانی تجربه کند که نشان از موفقیت این فیلم می‌دهد.

شبکه TNT پیش از این نیز چندین فیلم را تبدیل به سریال کرده که از جمله آن‌ها به می‌توان سریال‌های درامی مانند Animal Kingdom و Snowpiercer اشاره کرد. این شبکه در تولید سریال‌های اورجینال بسیار کم کار ظاهر شده ولی با این حال به نظر می‌رسد که با توجه به مشارکت ‌لیام نیسون و ژاومه کویت-سرا در ساخت این پروژه، آن‌ها نتوانسته‌اند که به ساخت آن نه بگویند.

به محض منتشر شدن اطلاعت دیگری از این پروژه مانند بازیگران انتخابی آن، خبرش را به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.