زمان شروع فیلم برداری فیلم بعدی وس اندرسن مشخص شد

1 July 2021 - 13:23
فیلم بعدی وس اندرسن

براساس گزارش اخیر منتشر شده توسط وب‌سایت ورایتی، فیلم بعدی وس اندرسن قرار است در ماه سپتامبر سال جاری در کشور اسپانیا وارد مرحله فیلم‌برداری شود.

با وجود این‌که هنوز فیلم جدید این فیلم‌ساز مطرح با نام The French Dispatch منتشر نشده ولی او در حال حاضر، مشغول کار بر روی پروژه بعدی خود می‌باشد.

هنوز جزئیاتی از فیلم بعدی این کارگردان منتشر نشده ولی با این حال می‌دانیم که بازیگر مطرح بریتانیایی با نام تیلدا سوینتن (Tilda Swinton) قرار است در این پروژه نقش‌آفرینی کند چرا که پیش از این، حضور او در این فیلم تائید شده است.

این فیلم که هنوز عنوانش مشخص نیست، در ابتدا قرار بوده در شهر رم فیلم‌برداری شود ولی اکنون مکان فیلم‌برداری‌ آن به کشور اسپانیا منتقل شده است. علاوه بر این، طبق گزارش‌های شنیده شده به نظر می‌رسد که این فیلم قرار است در مکانی صحرا مانند فیلم‌برداری شود.

این پروژه، پنجمین فیلم وس اندرسن (Wes Anderson) با همکاری تیلدا سوینتن خواهد کرد.

فیلم The French Dispatch که پروژه قبلی این کارگردان با همکاری این بازیگر بوده قرار است در جشنواره فیلم کن (یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرها) امسال به نمایش گذاشته شود. فیلم The French Dispatch، شامل سه خط داستانی کاملاً متفاوت خواهد بود که یکی از آن‌ها درباره جنبش دانشجویی-کارگری ماه مه سال ۱۹۶۸ فرانسه می‌‌باشد.

بازیگران بزرگ و مطرحی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به بنیسیو دل تورو (Benicio del Toro)، آدرین برودی (Adrien Brody)، لئا سیدو (Léa Seydoux)، فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand)، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، بیل مری (Bill Murray)، اوون ویلسون (Owen Wilson)، الیزابت ماس (Elisabeth Moss)، ادوارد نورتون (Edward Norton)، ویلم دفو (Willem Dafoe)، سرشه رونان (Saoirse Ronan) و کریستف والتس (Christoph Waltz) اشاره کرد.

تیلدا سوینتن همیشه در فیلم‌های وس اندرسن، چه در نقش‌های کوچک و چه در نقش‌های بزرگ، نقش‌آفرینی درخشانی را از خود نشان داده است. با این حال و با توجه به اینکه او تنها بازیگری است که تا به حال خبر حضورش در فیلم جدید وس اندرسن تائید شده، می‌توان این‌طور فرض کرد که این بازیگر یا نقش اصلی این فیلم را ایفا خواهد کرد یا حداقل نقش مهمی را در آن بر عهده خواهد داشت.

به غیر از فیلم The French Dispatch، تیلدا سوینتن قرار است در فیلم جدید کمپانی A24 با نام The Souvenir Part II و با کارگردانی جوانا هاگ (Joanna Hogg) نیز به‌زودی دیده شود. این فیلم ادامه‌ای برای فیلم مستقل و تحسین شده‌ای در سال ۲۰۱۹ با نام The Souvenir می‌باشد.

از دیگر پروژه‌های آینده این بازیگر برنده جایزه اسکار نیز می‌توان به نقش‌آفرینی او در فیلمی با عنوان The Eternal Daughter، فیلم Pinocchio گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) که نسخه تاریکی از داستان کلاسیک پینوکیو خواهد بود و فیلم فانتزی Three Thousand Years of Longing اشاره کرد.

جدیدترین فیلم وس اندرسن با نام The French Dispatch نیز سرانجام قرار است پس از تاخیر‌های فراوان، در تاریخ ۲۲ اکتبر امسال (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.