شارلیز ترون: قسمت دوم The Old Guard سال آینده ساخته می شود

1 July 2021 - 23:06

شارلیز ترون در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کار نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم موفق The Old Guard به پایان رسیده است و فیلم‌برداری این فیلم از سال آینده آغاز می‌شود.

نگهبانانی از دیرباز (The Old Guard)؛ محصول شبکه استریم نتفلیکس، یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال گذشته میلادی بود که در طی کمتر از ۱ ماه، تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین آثار تاریخ این شبکه شد.

اما با وجود موفقیت این فیلم و شایعات پیرامون ساخته شدن قسمت دوم آن، شبکه نتفلیکس تاکنون به صورت رسمی خبر ساخت دنباله این فیلم را اعلام نکرده بود.

با این حال شارلیز ترون (Charlize Theron)؛ بازیگر نقش نخست و تهیه‌کننده این فیلم، در مصاحبه امروز خود با مجله ورایتی اعلام کرد که نه تنها قسمت دوم این فیلم ساخته خواهد شد که کار نوشتن فیلم‌نامه این اثر نیز به پایان رسیده است.

ترون ضمن اعلام این خبر، اعلام کرد که فیلم‌برداری قسمت دوم نگهبانانی از دیرباز قرار است از سال آینده میلادی آغاز شود. ترون همچنین اعلام کرد که مروان کنزاری (Marwan Kenzari) و لوکا مارینلی (Luca Marinelli) نیز قطعا در قسمت دوم این فیلم حضور خواهند داشت.

شارلیز ترون البته درباره حضور سایر بازیگران قسمت نخست این فیلم در دنباله آن خبری نداد اما با توجه به داستان قسمت نخست، بسیار بعید است که سایر بازیگران آن، در این قسمت نیز حضور نداشته باشند. کیکی لین (KiKi Layne) و ماتیاس خونارتس (Matthias Schoenaerts‎)، دیگر بازیگران این فیلم بودند.

همچنین گرچه ترون اشاره‌ای به کارگردان قسمت دوم نکرد اما جینا پرینس-بایدوود (Gina Prince-Bythewood) که کارگردان قسمت نخست این فیلم بود، به احتمال زیاد قسمت دوم این فیلم را نیز کارگردانی خواهد کرد. پرینس-بایدوود پیش از این گفته بود که قصد دارد تا این فیلم را به یک سه‌گانه تبدیل کند.

فیلم نگهبانانی از دیرباز داستان گروهی از مزدوران نامیرا را به رهبری شخصی به نام اندی (با بازی ترون) نشان می‌دهد که در طی چند هزار سال اخیر، ضمن مخفی نگاه داشتن هویت خود، به کمک مردمی که نیاز به کمک دارند، شتافته‌اند. با این حال مخفی نگاه داشتن هویت خود در دنیای تکنولوژی و دوربین‌های مختلف، کار غیرممکنی به نظر می‌رسد.

منبع: Variety

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.