احتمال حضور Black Adam در فیلم Shazam!: Fury of the Gods

3 July 2021 - 08:02
فیلم Shazam!: Fury of the Gods

کارگردان فیلم Shazam: Fury of the Gods یعنی دیوید اف سندبرگ با حساب اینستاگرام خود یک تصویر درباره فیلم خود منتشر کرد که بدون شک ارجاعی به فیلم Black Adam است.

کاراکتر انتقام‌جوی شزم (بلک آدام با ویژگی‌های شزم) در مجموعه کمیک‌های DC، قرار است در سال آینده فیلم مستقل خود را با بازی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) داشته باشد و این موضوع طرفداران را به فکر این انداخته است که آیا دنباله فیلم Shazam! این کاراکتر شرور را نیز به تصویر می‌کشد یا خیر؟ با این حال، تاکنون هیچ تاییدی به صورت رسمی مبنی بر عبور دو نیروی برقی از DC در یک فیلم سینمایی دریافت نکرده‌ایم.

تصویر دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) یک چراغ زرد به شکل رعد و برق است که در پس‌زمینه‌ای تیره قرار دارد. این رنگ الگوی رنگ لباس کلاسیک Black Adam است که در حال حاضر برای یک اشاره سربسته کافی می‌باشد. با این حال، این چراغ روی سنگی عظیم قرار دارد که اشاره واضحی به لقب جانسون یعنی The Rock «صخره» می‌باشد. کمپانی برادران وارنر در حال بازارگرمی برای محصولات پیش روی خود می‌باشند؛ در نتیجه باور کردن این که این تصویر فقط یک اتفاق بوده سخت است. علاوه بر این جیمز وان (James Wan) در شروع هفته جاری، مجموعه‌ای از تصاویر از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom با ارجاع‌هایی به مجموعه کمیک آن منتشر کرد.

هنوز نحوه ارتباط فیلم‌های پیش روی DC مشخص نیست. با این حال، ما می‌دانیم که کمپانی برادران وارنر قصد دارد با قهرمانان خود یک دنیای سینمایی جدید بسازد. با این مقدمه احتمال این که کاراکتر شزم با بلک آدام دیر یا زود مواجه شود بسیار زیاد است. شاید کاراکتر بلک آدام تنها آنتاگونیست در فیلم Shazam! Fury of the Gods نباشد چرا که تا به حال تایید شده است که سه‌گانه دختران اطلس قرار است در مقابل خانواده قهرمانی شزم قرار بگیرند.

در حال حاضر سه‌گانه دختران اطلس با بازی هلن میرن (Helen Mirren)، لوسی لیو (Lucy Liu) و ریچل زگلر (Rachel Zegler) به حد کافی خطرناک هستند و وجود بلک آدام در این فیلم ممکن است کمی زیاده‌روی باشد. با این حال، چون پست سندبرگ بدون شک دارای یک نکته نهفته است، شاید در طول فیلم جدید Shazam ما شاهد یک حضور مختصر یا صحنه post-credit «پس از پایان تیتراژ» از بلک آدام باشیم.

فیلم Shazam!: Fury of the Gods قرار است ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود؛ در نتیجه زمان زیادی برای حدس و گمانه‌زنی وجود دارد. تقریبا یک سال قبل از اکران این فیلم، فیلم Black Adam در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد که ممکن است دید بهتری از چگونگی مواجهه این دو کاراکتر در دنیای سینمایی جدید DC به ما بدهد.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر منتشر شده در اینستاگرام سندبرگ را مشاهده نمایید.

فیلم Shazam!: Fury of the Gods

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.