تریلر فیلم جدید جان دیوید واشنگتن با عنوان Beckett منتشر شد

3 July 2021 - 15:54
Beckett

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی از اولین تریلر فیلم آینده خود با عنوان «بکت» و با نقش‌آفرینی جان دیوید واشنگتن رونمایی کرده است.

این فیلم قرار است در زمانی در فصل تابستان امسال در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

فیلم Beckett، داستان توریستی آمریکایی با نام بکت که جهت سپری کردن تعطیلاتش به همراه همسر خود به کشور یونان سفر کرده‌اند، را روایت خواهد کرد. او پس از تصادفی وحشتناک با اتومبیلش، توسط چند پلیس تحت تعقیب قرار می‌گیرد و مجبور می‌شود که برای نجات جانش پا به فرار بگذارد و در عین حال نیز تلاش کند تا با رساندن خود به سفارت آمریکا در این کشور، بی‌گناهی خود را ثابت کند. کاراکتر بکت در این فیلم،‌ درگیر توطئه‌ای بسیار خطرناک خواهد شد که با بالا رفتن تنش‌ها، ناآرامی‌های سیاسی افزایش پیدا می‌کند و بدین ترتیب مقامات نیز وارد این ماجراها می‌شوند.

نقش کاراکتر بکت را در این فیلم جان دیوید واشنگتن (John David Washington) و نقش همسر این کاراکتر با نام آپریل را نیز بازیگر برنده جایزه اسکار با نام آلیسیا ویکاندر (Alicia Vikander) ایفا کرده‌اند.

به غیر از این دو نفر، از دیگر بازیگران حاضر در این پروژه، می‌توان بوید هالبروک (Boyd Holbrook) و ویکی کریپس (Vicky Krieps) را نام برد. از کارهای قبلی آن‌ها، می‌توان به نقش‌آفرینی بوید هالبروک در سریال جنایی شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Narcos و ویکی کریپس در فیلم درام تاریخی کمپانی یونیورسال با عنوان Phantom Thread اشاره کرد.

وظیفه هدایت فیلم را Beckett، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایتالیایی با نام فردیناندو سیتو فیلومارینو (Ferdinando Cito Filomarino) بر عهده داشته است. او این فیلم را براساس فیلم‌نامه به قلم درآمده توسط کوین ای. رایس (Kevin A. Rice) کارگردانی کرده است.

از کارهای قبلی فردیناندو سیتو فیلومارینو، می‌توان به همکاری این کارگردان با لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) در ساخت فیلم‌هایی از جمله فیلم رمانتیک Call Me by Your Name در سال ۲۰۱۷، فیلم ترسناک Suspiria در سال ۲۰۱۸ و فیلم درام A Bigger Splash در سال ۲۰۱۵ اشاره کرد.

تولید‌کنندگان این پروژه را لوکا گوادانینو، مارکو مورابیتو (Marco Morabito)، فرانچسکو ملزی دی‌اریل (Francesco Melzi d’Eril) و گابریل موراتی (Gabriele Moratti) تشکیل داده‌اند. این فیلم در ابتدا Born to Be Murder نام داشته ولی کمپانی نتفلیکس و فیلم‌سازان این پروژه، تصمیم گرفتند که نام آن را به Beckett تغییر دهند.

به نظر می‌رسد که فیلم Beckett، فیلمی مشابه با دیگر فیلم‌های این ژانر باشد. با توجه به بازیگران مطرح حاضر در این پروژه، امکان دارد که داستان آشنای آن جذاب ظاهر شود. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا این فیلم، می‌تواند خود را از دیگر فیلم‌های مشابه این ژانر جدا کند یا خیر.

فیلم مهیج Beckett قرار است در ۱۳ اوت سال جاری (۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از فیلم مهیج Beckett را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

علاوه بر تریلر این فیلم، کمپانی نتفلیکس پوستری را نیز از آن منتشر کرده که آن را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

beckett

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.