تریلر جدیدی از انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania منتشر شد

3 July 2021 - 15:47
Hotel Transylvania: Transformania

کمپانی Sony Pictures Animation علاوه بر منتشر کردن تریلر جدیدی از انیمیشن آینده خود با عنوان «هتل ترانسیلوانیا ۴»، از پوستر رسمی آن نیز رونمایی کرده است.

انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania چهارمین قسمت از سری انیمیشن‌های بسیار محبوب و موفق هتل ترانسیلوانیا می‌باشد.

وظیفه هدایت این انیمیشن را دو کارگردان با نام‌های جنیفر کلوسکا (Jennifer Kluska) و درک دریمون (Derek Drymon) با همکاری یکدیگر بر عهده داشته‌اند. از کارهای قبلی جنیفر کلوسکا می‌توان به سریال انیمیشنی شبکه تلویزیونی Cartoon Network با نام DC Super Hero Girls و از کارهای درک دریمون نیز می‌توان به سریال انیمیشنی شبکه Nickelodeon با عنوان Rocko’s Modern Life اشاره کرد.

وظیفه به قلم‌ درآوردن فیلم‌نامه قسمت چهارم این فرنچایز را، گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) با همکاری دو نویسنده دیگر با نام‌های آموس ورنون (Amos Vernon) و نونزیو راندازو (Nunzio Randazzo) بر عهده داشته است.

در ابتدای تریلر جدید به نمایش گذاشته شده از انیمیشن Hotel Transylvania: Transformania، کاراکتر ون هلسینگ با استفاده از دستگاهی با نام «اشعه هیولاکننده»، کاراکتر جانی را به هیولایی بزرگ و سبز رنگ تبدیل کرده است. سپس پس از آن، کاراکتر دراکولا دندان‌های نیش خود را از دست می‌دهد، کاراکتر وین گرگینه، موهای بدنش را و در نهایت کاراکتر فرانکنشتاین نیز تبدیل مرد خوش هیکل و جذاب می‌شود. اکنون آن‌ها باید راهی را پیدا کنند تا بتوانند به ظاهر قبلی خود بازگردند.

وظیفه صداپیشگی کاراکتر ون هلسینگ را در این انیمیشن جیم گافیگان (Jim Gaffigan)، کاراکتر جانی لوگران را اندی سمبرگ (Andy Samberg)، کاراکتر وین را استیو بوشمی (Steve Buscemi) و کاراکتر فرانکنشتاین را نیز برد آبرل (Brad Abrell) بر عهده داشته‌اند.

نقش کاراکتر دراکولا را نیز در قسمت چهارم این فرنچایز، برخلاف سه قسمت قبلی آن برایان هال (Brian Hull) صداپیشگی کرده است. وظیفه صداپیشگی این کاراکتر را در قسمت‌های قبلی این فرنچایز، کمدین و بازیگر مطرح آمریکایی با نام آدام سندلر (Adam Sandler) بر عهده داشته است.

از دیگر بازیگرانی که در قسمت چهارم این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند می‌توان به سلنا گومز (Selena Gomez) در نقش دختر دراکولا با نام ماویس، کاترین هان (Kathryn Hahn) در نقش اریکا ون هلسینگ، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) در نقش مومیایی با نام موری، دیوید اسپید (David Spade) در نقش مرد نامرئی با نام گریفین، اشر بلینکاف (Asher Blinkoff) در نقش پسر جانی و ماویس، فرن درشر (Fran Drescher) در نقش همسر کاراکتر فرانکنشتاین با نام یونیس و در نهایت مالی شنون (Molly Shannon) نیز در نقش همسر کاراکتر وین اشاره کرد.

فیلم انیمیشنی Hotel Transylvania: Transformania قرار است در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت انحصاری در سینماها به نمایش گذاشته شود.

پوستر منتشر شده از این انیمیشن به همراه تریلر جدید آن را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

Hotel Transylvania: Transformania

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.