رونمایی لباس قهرمانی Spider-Man: No Way Home با اسباب بازی

3 July 2021 - 21:57
فیلم Spider-Man: No Way Home

لباس جدید مردعنکبوتی که تام هالند قرار است در فیلم Spider-Man: No Way Home بپوشد توسط اسباب‌بازی Funko Pop رونمایی شد.

اسرار فیلم Spider-Man: No Way Home به افشا شدن توسط اسباب‌بازی‌ها ادامه می‌دهند، و این بار اسباب‌بازی Funko Pop لباس جدید مردعنکبوتی را که تام هالند (Tom Holland) قرار است در فیلم پیش روی خود بپوشد به تصویر می‌کشد. لباس به‌روز‌رسانی شده توسط این اسباب‌بازی‌ها با تمام شکوه رنگ‌های طلایی و سیاه ارائه می‌شود و این موضوع یادآور تکرار حضور مردعنکبوتی در دنیای سینمایی مارول دارد.

درباره قدرت‌های لباس جدید این قهرمان اطلاعات کمی در دسترس است؛ زیرا فقط به عنوان لباس سیاه و طلایی توصیف می‌شود. با این حال، یک شباهت غیرعادی بین طراحی لباس جدید و فناوری واکاندا وجود دارد که برای لباس Killmonger برای مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) از آن استفاده شد. علاوه بر این، برخی از چهره‌های اکشن همچنین مردعنکبوتی را نشان می‌دهند که تار‌های طلایی از خود شلیک می‌کند که می‌تواند بیانگر این باشد که لباس جدید دارای قابلیت‌های خاصی نیز می‌باشد.

کمپانی دیزنی در تلاش است تا اسرار مربوط به MCU «دنیای سینمایی مارول» را حفظ کند، اما خوشبختانه تولیدی‌های اسباب‌بازی مدتی طولانی طول می‌کشد تا در قفسه‌های فروش قرار گیرد. این موضوع بدین معنا است که ما نگاهی اجمالی به آن‌چه در انتظارمان است خواهیم داشت. روز گذشته، از یک مجموعه لگو مطلع شدیم که ممکن است والچر با بازی مایکل کیتون (Michael Keaton) و میستریو با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) برای بازی در دنباله این فرنچایز بازگردند. شایان ذکر است که در دنباله جدید دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) و وونگ با بازی بندیکت وونگ (Benedict Wong) نیز حضور دارند. در چهره‌های جدید همچنین می‌توان مشاهده کرد که جی کی سیمونز (J.K. Simmons) برای بار دیگر در نقش جونا جیمسون بازی خواهد کرد.

کراس‌اوور‌های فیلم Spider-Man: No Way Home به MCU محدود نمی‌شود؛ چرا که بعضی از کاراکتر‌های فرنچایز مردعنکبوتی از سونی نیز قرار است نقش خود را در این دنباله تکرار کنند. از تکرار نقش‌های می‌توان به آلفرد مولینا (Alfred Molina) در نقش دکتر اختاپوس و جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش الکترو اشاره کرد. درباره توبی مگوایر (Tobey Maguire) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) که در فیلم‌های پیشین لباس مردعنکبوتی را بر تن داشتند شایعه شده که قرار است برای بار دیگر این لباس را بپوشند، ولی این موضوع به صورت رسمی تایید نشده است.

فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) در سینماها منتشر شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.