تاریخ پخش احتمالی Stranger Things مشخص شد

4 February 2017 - 22:30

کار بسیار سختی است که بخواهید بهترین سریال شبکه‌ی نتفلیکس را مشخص کنید. سریال‌های بسیار موفقی مثل Luke Cage «لوک کیج»، Jessica Jones «جسیکا جونز»، House of Cards «خانه‌ی پوشالی» و Orange is the New Black بر روی شبکه‌ی نتفلیکس پخش شده‌اند، ولی سریال Stranger Things که در سال گذشته پخش شد را می‌توان بهترین اثری دانست که این شبکه‌ی استریم آنلاین ساخته است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران در انتظار پخش شدن فصل دوم Stranger Things هستند و هر هفته به تاریخ پخش سریال نزدیک‌تر می‌شویم در این میان اطلاعات بیشتری نیز درباره‌ی سریال منتشر می‌شوند. ما این را می‌دانیم که در فصل دوم شخصیت‌های جدید وارد داستان خواهند شد و با داستانی تاریک‌تر روبرو می‌شویم. البته در آخر این هفته که تیزری از سریال در مسابقه‌ی سوپر باول (Super Bowl)، مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال آمریکایی، منتشر شود اطلاعات بیشتری نیز به دست خواهیم آورد.

در حساب توییتر رسمی سریال Stranger Things، پستی مرموز منتشر شده است و این طور به نظر می‌رسد که ما می‌توانیم انتظار پخش سریال را در هشت سپتامبر امسال داشته باشیم.

C3xGHrbUEAA5khP

ار آنجایی که عکس با سریال ربط خاصی ندارد می‌توان این عمل را نوعی بازاریابی از طرف تهیه کننده‌های سریال دانست که قصد این را داشتند با وایرال کردن این معما سروصدا به پا کنند. اگر از اعداد مروبط به بیشترین و کمترین دمای روز‌های جمعه (Friday) و شنبه (Saturday) را از هم کم کنیم به اعداد ۹ و ۸ می‌رسیم دو عدد ۱۱ نیز در روز یک‌شنبه یکدیگر را خنثی می‌کنند.. اگر اعدا مربوط به فشار هوا (barometric pressure) را نیز از هم کم کنیم به ۱۷ می‌رسیم. این گونه می‌شود حدس زد که سریال در روز هشتم ماه نهم (سپتامبر) سال ۲۰۱۷ پخش خواهد شد.البته این محاسبات تنها حدس و گمان است و برای اطلاعات مطمئن، نیاز به صبر بیشتری خواهید داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.