تریلر سریال انیمیشنی Transformers: War for Cybertron: Kingdom منتشر شد

6 July 2021 - 15:36
Transformers: War for Cybertron: Kingdom

کمپانی نتفلیکس اخیراً از اولین تریلر سریال انیمیشنی آینده خود با عنوان Transformers: War for Cybertron: Kingdom رونمایی کرده است.

این سریال، سومین فصل و آخرین بخش از سه‌گانه War for Cybertron شبکه اینترنتی نتفلیکس می‌باشد. این پروژه را کمپانی نتفلیکس با همکاری دو کمپانی دیگر با نام‌های‌ Hasbro و Rooster Teeth تولید کرده است.

این سریال اورجینال، دارای استایل انیمیشنی متفاوتی نسبت به انیمیشن‌هایی که تا به حال از فرنچایز Transformers پخش شده، می‌باشد و داستانش نیز به واقعه بسیار مهمی در قلب این فرنچایز می‌پردازد.

اولین فصل از این سریال انیمیشنی، در ماه ژوئیه سال گذشته (تیر ماه ۱۳۹۹) با عنوان Transformers: War for Cybertron: Siege در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شده بود و داستانش به جنگ بین آتوبات‌ها و دیسپتیکان‌ها و واقعه‌ای که با تشدید شدنش، سیاره اصلی آن‌ها با عنوان سایبرترون را از بین برده، پرداخته است.

در داستان بخش اول این سریال، هم آپتیموس پرایم و هم مگاترون در حال تلاش جهت نجات دادن سیاره‌ خود و مردمشان بوده‌اند ولی با این تفاوت که هر کدام از آن‌ها قصد داشته‌اند که رویکرد متفاوتی را در این باره اتخاذ کنند.

کاراکتر مگاترون قصد داشته تا با استفاده از وسیله‌ای با نام All Spark (که با نام مکعب نیز شناخته می‌شود و گفته شده که این مکعب مسئول به وجود آوردن نژاد ترنسفورمرزها و سیاره‌شان با نام سایبرترون می‌باشد) علاوه بر نجات دادن سیاره‌شان، آتوبات‌ها را نیز در حین این کار، اصلاح کند.

ادامه این داستان را نیز می‌توان در بخش دوم این سریال با عنوان Transformers: War for Cybertron: Earthrise که در ماه دسامبر سال گذشته (آذر ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمده، مشاهده کرد. داستان فصل دوم این سریال، به تلاش آتوبات‌ها جهت نجات دادن سیاره‌شان پرداخته است.

با توجه به تریلر به نمایش درآمده از فصل سوم این سریال، به نظر می‌رسد که آتوبات‌ها، متحدان جدیدی را پیدا خواهند کرد و علاوه بر این، کاراکترهایی از سریال انیمیشنی Beast Wars: Transformers نیز برای اولین بار در فصل سوم آن، معرفی خواهند شد.

استودیو انیمیشن‌سازی Polygon Pictures، وظیفه ساخت این سریال را برعهده داشته است. مدیر این سریال اف. جی. دسانتو (F.J. DeSanto) می‌باشد که از کارهای قبلی او می‌‌توان به سریال‌های انیمیشنی دیگر این فرنچایز با نام‌های Transformers: Titans Return و Transformers: Power of the Primes اشاره کرد.

فیلم‌نامه سریال Transformers: War for Cybertron: Kingdom را جورج کریستیک (George Krstic)، گاوین هیگنایت (Gavin Hignight) و براندون ایستون (Brandon Easton) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. جورج کریستیک وظیفه نوشتن فیلم‌نامه سریال انیمیشنی Megas XLR را در کارنامه خود دارد و گاوین هیگنایت و براندون ایستون نیز به ترتیب بر روی پروژه‌هایی از جمله سریال انیمیشنی Transformers: Cyberverse و سریال کمیک بوکی Agent Carter کار کرده‌اند.

سریال انیمیشنی Transformers: War for Cybertron: Kingdom که آخرین بخش از سه‌گانه War for Cybertron می‌باشد، قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه سال جاری (۷ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش درآمده از این سریال را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.