اضافه شدن دو بازیگر جدید به سریال House of the Dragon

7 July 2021 - 13:52
House of the Dragon

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ورایتی، میلی الکاک و امیلی کری به جمع بازیگران حاضر در سریال آینده شبکه HBO با نام «خاندان اژدها» اضافه شدند.

این دو بازیگر قرار است در این سریال، در نقش نسخه جوان کاراکترهای رانیرا تارگرین و آلیسنت هایتاور به ایفای نقش بپردازند. نقش نسخه اصلی این کاراکترها را نیز اما دی‌آرسی (Emma D’Arcy) و اولیویا کوک (Olivia Cooke) ایفا خواهند کرد.

اما دی‌آرسی وظیفه نقش‌آفرینی در نقش کاراکتر رانیرا تارگرین و اولیویا کوک نیز وظیفه نقش‌آفرینی در نقش کاراکتر آلیسنت هایتاور را در این سریال بر عهده خواهند داشت.

سریال House of the Dragon بر اساس رمان نوشته شده توسط جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) با عنوان Fire & Blood ساخته می‌شود که این رمان به شرح دادن تاریخچه خاندان تارگرین پرداخته است. وقایع این سریال هزاران سال پیش از آغاز داستان سریال Game of Thrones اتفاق می‌افتد.

میلی الکاک (Milly Alcock) در نقش نسخه جوان کاراکتر رانیرا تارگرین در این سریال نقش‌آفرینی خواهد کرد. کاراکتر رانیرا تارگرین، سوارکار اژدها و اولین فرزند به دنیا آمده پادشاه می‌باشد.

پیش از این نیز، در ماه دسامبر سال گذشته (آذر ماه ۱۳۹۹) اعلام شده بود که اما دی‌آرسی وظیفه نقش‌آفرینی نسخه اصلی این کاراکتر را در این سریال بر عهده خواهد گرفت.

خاندان تارگرین، تنها خاندان حاضر در سریال House of Dragons نخواهند بود چرا که کاراکتر آلیسنت هایتاور از خاندان هایتاور (Hightower) نیز در این سریال حضور خواهد داشت. او دختر کاراکتری با نام اوتو هایتاور ملقب به «دست پادشاه»، می‌باشد.

در تصاویر اخیر منتشر شده از پشت صحنه ساخت این سریال نیز، اولیویا کوک در نقش این کاراکتر دیده شده است. اکنون امیلی کری (Emily Carey) نیز قرار است در نقش نسخه جوان این کاراکتر، احتمالاً در زمان حضورش در قلعه‌ای با نام رد کیپ (The Red Keep)، در این سریال نقش‌آفرینی کند.

در رمان Fire & Blood، کاراکترهای رانیرا تارگرین و آلیسنت هایتاور رقبای سرسختی برای یکدیگر هستند و هر دوی آن‌ها برای به دست آوردن تخت پادشاهی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. تاریخچه خاندان تارگرین پر از اتفاقات دراماتیک، دسیسه‌چینی و حتی مقداری روابط رمانتیک است.

به غیر از میلی الکاک، امیلی کری، اما دی‌آرسی و اولیویا کوک، از دیگر بازیگرانی که مشغول نقش‌آفرینی در این سریال هستند می‌توان به پدی کانسیداین (Paddy Considine) در نقش پادشاه وستروس با نام ویسریس تارگرین، ریس ایفانز (Rhys Ifans) در نقش اوتو هایتاور، استیو توسان (Steve Toussaint) در نقش ارباب خاندان ویلرین با نام کورلیز ویلرین،‌ ایو بست (Eve Best) در نقش رائنیس ویلرین،‌ فابین فرانکل (Fabien Frankel) در نقش کاراکتری با نام کریستون کول، سونویا میزونو (Sonoya Mizuno) در نقش میساریا و در نهایت مت اسمیت (Matt Smith) نیز در نقش شاهزاده دیمن تارگرین اشاره کرد.

جرج آر. آر. مارتین و رایان کاندال (Ryan Condal) خالقان این سریال می‌باشند. مدیران این سریال را نیز رایان کاندال و میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) تشکیل داده‌اند.

میگل ساپوچنیک وظیفه کارگردانی قسمت اول این سریال و تعدادی دیگر از قسمت‌های آن را بر عهده خواهد داشت. از دیگر کارگردان‌های حاضر در فصل اول این سریال نیز می‌توان به کلار کیلنر (Clare Kilner)، گیتا وی. پاتل (Geeta V. Patel) و گرگ یایتانز (Greg Yaitanes) اشاره کرد.

سریال مورد انتظار House of Dragons قرار است در زمانی در سال ۲۰۲۲ در شبکه تلویزیونی HBO به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.