چه ‌کسی در Deadpool 2 نقش Cable را بازی‌ خواهد‌کرد

5 February 2017 - 09:00

عنوان Deadpool را شاید بتوان از موفق‌ترین فیلم‌های ساخت‌شده بر اساس کامیک از هر لحاظ دانست، در سال گذشته این عنوان با کارگردانی تیم میلر جوایز زیادی را از آن خود‌ کرد. استودیو مارول با استفاده‌ از تکنیک سکانس ‌های Post-Credit (سکانسی‌ کوتاه که پس از تیتراژ پایانی پخش‌ می‌شود) به دنباله‌دار بودن این اثر اشاره‌کرد. با این وجود ماجراهای نسخه‌ی دوم این عنوان، مربوط به تیم بازیگری اخیرا جالب‌تر شده‌است. حضور کاراکتر Cable در Deadpool 2 «ددپول ۲» نیز تایید شده اما این که چه‌کسی این نقش‌ را بازی خواهد‌کرد هنوز یک سوال‌ است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه‌باشید.

بر اساس حدسیات تیم‌های خبری Stephen Lang «استیون لانگ» Kyle Chandler «کایل چندلر» و Ron Perlman «ران پرلمن» به عنوان بازیگران احتمالی نقش کابل معرفی شده‌بودند اما به تازگی نامی به این لیست اضافه‌شده که احتمالات بالایی برای ‌آن در نظر گرفته‌اند; پس از انتشار عکسی از Pierce Brosnan «پیرس برازنان»، بازیگر نقش جیمزباند(۱۹۹۵)، در صفحه‌ی شخصی رایان رینولدز به همراه هیو جکمن احتمال می‌رود وی را در نقش کابل ببینیم.

در آخرین قسمت از برنامه‌خبری Meet the Movie Press سایمون تامسون، خبرنگار کنجکاو این شو تلویزیونی مختصرا از مصاحبه‌ی اخیر خود درباره ددپول ۲ با کارگردان جدید این عنوان، دیوید لیچ، درباره‌ی عکس منتشر‌شده سوال کرده‌بود و حدسیات خود را درباره‌ی بازی برازنان به عنوان کابل شرح‌داده‌بود. در پاسخ لیچ به گونه‌ای دوپهلو (هنوز نه!) پاسخ داد.

اتفاقات اخیر و صحبت‌های کارگردان تاحدودی حضور برازنان را تایید می‌کنند و از طرفی حدسیات تیم خبرنگاران به بازیگری وی در نقش کابل خلاصه‌می‌شود اگرچه احتمالاتی مبنی بر بازی برازنان در نقش منفی ددپول۲ وجود‌دارد. با این وجود برازنان ۶۳ ساله با سابقه‌ی بازیگری در فیلم‌های اکشن نیاز به تلاش و تغییراتی برای گرفتن این نقش دارد. با این حال هنوز خبرنگاران حضور برازنان را در ددپول به عنوان یک خبر رسمی منتشر نکرده‌اند و منتظر تاییدیه‌های قابل‌‌ اعتماد‌تری هستند. اگر این خبر به طور رسمی تایید شود میتوان نتیجه‌گرفت بازیگر نقش ولورین نیز در این نسخه‌ از ددپول حضور خواهد‌داشت. به هر حال هنوز برای قضاوت درباره‌ی نقش خبرساز کابل کمی زود‌است.

تاریخ رسمی انتشار نسخه‌ی دنباله‌ی ددپول، سوم مارس سال ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند) اعلام‌ شده‌است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.