ساخت پنجمین نسخه فیلم Scream تکمیل شد

9 July 2021 - 14:06

بنا به اعلام کارگردان پنجمین نسخه از فرانچایز Scream، مرحله تولید این فیلم تکمیل شده است. متیو بتینلی-اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) کارگردان فرانچایز scream در توئیتی اعلام کرد این فیلم رسما به پایان رسیده است. این توئیت همچنین نیم نگاهی اجمالی به آرم عنوان فیلم دارد. به نظر می ‌رسد مخاطبان سال آینده میلادی آن را در سینماها تماشا کنند.

در این توئیت آمده است: «Scream کامل شد! بسیار هیجان زده‌ایم به زودی آن را برای شما اکران کنیم. #ForWes» این هشتگ اشاره مستقیمی به پیشگام فیلم آقای وس کریون (Wes Craven) بنیان گذار نسخه اولیه Scream دارد. متاسفانه وی در سال ۲۰۱۵ چشم از جهان فرو بست. کریون خالق فیلم‌های ترسناک و تاثیرگذاری مانند The People Under the Stairs، فرانچایز the Nightmare on Elm Street و The Hills Have Eyes بود. اگر کسی بتواند دنباله فیلم وس کریون را بسازد، قطعا آن فرد بتینلی-اولپین است. بتینلی-اولپین قبلاً در کنار تایلر جیلت (Tyler Gillett) کارگردانی فیلم‌های ترسناک مهیج مانند Ready Or Not را بر عهده داشته است و این دو بار دیگر برای کارگردانی این قسمت آخر Scream همکاری می‌کنند.

نو کمپبل (Neve Campbell)، کورتنی کاکس (Courteney Cox) و دیوید آرکت (David Arquette) همگی در نقش‌های قبلی خود در نسخه ۱۹۹۶ بازی می‌کنند. اما خط داستان کمی متفاوت‌تر از نسخه اصلی خواهد بود. نسخه ۲۰۲۲ فیلم Scream داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که به زادگاه قدیمی خود بازمی‌گردد، تا فقط با قتل‌های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی مخفی معروف روبرو شود. بازیگران جدید فیلم جیغ شامل ملیسا باررا (Melissa Barrera)، جنا اورتگا (Jenna Ortega)، جک کوئید (Dylan Minnette)، دیلن مینتت (Jasmin Savoy Brown)، جاسمین ساووی براون (Jasmin Savoy Brown)، سونیا بن عمار (Sonia Ben Ammar)، مایکی مدیسون (Mikey Madison)، میسون گودینگ (Mason Gooding) و کایل گالنر (Kyle Gallner) هستند.

تا به حال تاریخ اکران رسمی اعلام نشده است. در صورت درز اطلاعات جدید از فیلم scream، آن را با شما مخاطبان در میان خواهیم گذاشت. می توانید از این لینک توئیت کارگردان فیلم را مشاهده کنید.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.