تریلر سریال درام The North Water منتشر شد

9 July 2021 - 15:37
The North Water

شبکه اینترنتی AMC Plus، اخیراً از اولین تریلر سریال آینده خود با عنوان The North Water رونمایی کرده است.

از بازیگران حاضر در سریال درام The North Water، می‌توان به جک اوکانل (Jack O’Connell) و کالین فارل (Colin Farrell) اشاره کرد. این سریال، یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اورجینال تولید شده برای شبکه اینترنتی AMC Plus است.

سریال درام The North Water، سریال کوتاه پنج قسمتی می‌باشد که براساس رمان پرفروش نوشته شده توسط نویسنده مشهور انگلیسی با نام ایان مک‌گوایر (Ian McGuire)، ساخته شده است.

داستان این سریال، در اواخر دهه ۱۸۵۰ در قطب شمال روایت می‌شود و بر روی کاراکتری با نام پاتریک سامنر تمرکز دارد که به همراه شکارچی وحشی (نهنگی) با نام هنری درکس، راهی سفری برای صید نهنگ در قطب شمال می‌شوند.

کاراکتر پاتریک سامنر، جراح سابقی در ارتش می‌باشد که نقش این کاراکتر را در این سریال، جک اوکانل ایفا کرده است. کالین فارل نیز وظیفه نقش‌آفرینی در نقش کاراکتر هنری درکس را در این سریال بر عهده داشته است.

پاتریک سامنر که به عنوان دکتر وارد عرشه این کشتی شده، به‌زودی متوجه می‌شود که خدمه این کشتی، مانند چیز‌هایی که قرار است در قطب شما با آن‌ها مواجه شوند، بسیار وحشی و سنگدل هستند. با مشخص شدن هدف اصلی آن‌ها از این سفر، نزاعی بین پاتریک سامنر و هنری درکس شکل می‌گیرد که آن‌ها را به سفری خطرناک در دریایی یخ زده و خارج از تمدن می‌برد.

به غیر از جک اوکانل و کالین فارل از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به استیون گراهام (Stephen Graham) اشاره کرد. این بازیگر، بازی در سریال Boardwalk Empire شبکه HBO را در کارنامه خود دارد.

فیلم‌نامه سریال کوتاه The North Water را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس انگلیسی با نام اندرو هیگ (Andrew Haigh) به قلم درآورده است. او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال، خالق این پروژه نیز می‌باشد.

این سریال توسط کمپانی‌های See-Saw Films و Rhombus Media تولید شده و روند فیلم‌برداری این پروژه نیز در دریایی یخ زده‌، واقع در شمال جزیره‌ای با نام سوالبار در کشور نروژ انجام شده است. این پروژه تنها سریال درامی می‌باشد که تا به حال، در دورترین نقطه شمالی از کره زمین فیلم‌برداری شده است.

جک اوکانل، کالین فارل و استیون گراهام، بازیگران بسیار متعهدی هستند و نزاع بین آن‌ها در دریایی احاطه شده با یخ و بدبختی بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود. با وجود این‌که فیلم‌برداری این سریال بسیار تماشایی و زیبا انجام شده ولی با این حال به نظر می‌رسد که در این زمینه، کمی در هزینه ساخت آن صرف جویی شده است، بنابراین بیاید امیدوار باشیم که محصول نهایی در حد تریلر به نمایش گذاشته شده از آن، با کیفیت باشد.

سریال درام The North Water قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئیه (۲۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی AMC Plus منتشر شود.

تریلر به نمایش درآمده از این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

علاوه بر تریلر پخش شده از این سریال، شبکه اینترنتی AMC Plus پوستری را نیز برای آن منتشر کرده که آن را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

The North Water

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.