صداپیشه‌‌گان شخصیت‌های شرور The LEGO Batman Movie مشخص شدند

4 February 2017 - 23:00

برخلاف تصور عده‌ای، شخصیت‌های شرور فراوانی در شهر گاتهام یافت می‌شوند که با شخصیت محبوب بتمن خصومت دارند و می‌توانند در یک فیلم/سریال به عنوان شخصیت شرور هنرنمایی کنند. اخیراً فهرست صداپیشه‌گان شخصیت‌های شرور انیمیشن مورد انتظار The LEGO Batman Movie «فیلم لگویی بتمن» مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیل» The LEGO Batman Movie نسخه‌ای فرعی از فیلم The Lego Movie «فیلم لگو» به حساب می‌آید و به روایت داستانی دیگر پیرامون شخصیت محبوب دنیای DC، یعنی بتمن، می‌پردازد. ویل آرنت (Will Arnett) بار دیگر برای صداپیشگی این شخصیت باز می‌گردد. پیش از نیز حضور افرادی از جمله روزاریو داوسون (Rosario Dawson) در نقش کمیسر باربارا گوردون/بت‌گرل، مایکل سرا در نقش دیک گریسون/رابین، رالف فنیس در نقش آلفرد پنی‌ورث و زک گالیفیاناکیس در نقش جوکر، تائید و مشخص شده بود.

«جوکر» تنها شخصیت شرور این فیلم نخواهد بود. وب‌سایت Collider بتازگی فهرست صداپیشه‌گان شخصیت‌های شرور این فیلم را منتشر کرده که بدین شرح می‌باشد: کانن اوبریان در نقش ریدلر، زو کراویتز در نقش زن گربه‌ای، داگ بنسون در نقش بِین، جیسون مانزوکاس در نقش Scarecrow، ریکی لیندهوم در نقش Poison Ivy و کیت میکوچی در نقش Clayface. از سوی دیگر در این فیلم شاهد حضور اعضای لیگ عدالت نیز هستیم که صداپیشه‌گان آن‌ها بدین شرحند: چنینگ تاتوم در نقش سوپرمن، جونا هیل در نقش گرین لانترن و آدام درایور در نقش فلش.

اگرچه بنا به گزارشات قبلی، دیگر شخصیت‌های سینما نیز در این فیلم حاضر خواهند بود. از جمله‌ی این موارد می‌توان به ولدمورت (ادی ایزارد)، کینگ کونگ (ست گرین)، سائرون (جامین کلمنت) و فیلیس (الی کمپر) اشاره کرد.

این نوع کراس‌اور (Crossover) را در فیلم The LEGO Movie نیز شاهد بودیم. در فیلم مذکور، شخصیت‌هایی از دنیای ارباب حلقه‌ها، جنگ‌ ستارگان، شکسپیر و آبراهام لینکولن نیز حضور داشتند.

فیلم The LEGO Batman Movie از روز جمعه ۲۲ بهمن ماه (۱۰ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) در سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.