نظر کیانو ریوز درباره‌ی Passengers را بخوانید

5 February 2017 - 11:00

یکی از آخرین فیلم‌هایی که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، Passengers «مسافران» بود که داستانی علمی تخیلی درباره‌ی جیم (Jim) و ارورا (Aurora) که ۹۰ سال بعد از این که سفینه‌ی آن‌ها به مقصد رسیده است از خواب بیدار می‌شوند. کریس پرت (Chris Pratt) و جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) دو ستاره‌ی فیلم بودند، ولی اگر قرار بود کیانو ریوز (Keanu Reeves) به جای گریس پرت در فیلم حضور داشت اوضاع کمی فرق می‌کرد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

طی مصاحبه‎ای که کیانو ریوز با سایت یاهو درباره‌ی فیلم جدیدش، John Wick: Chapter 2، داشت به این موضوع اشاره کرد که فیلمنامه‌ی Passengers «مسافران» در سال ۲۰۰۷ به دست او رسیده بود و قرار بود که او تهیه کننده‌ی فیلم و نقش اصلی آن باشد. این فیلم به دلایلی مختلفی به دست ریوز ساخته نشد که یکی از آن‌ها جدایی ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و بعد از آن ریچل مک آدامز (Rachel McAdams) بود که rرار بود در فیلم بازی کنند. در سال ۲۰۱۵ سونی این فیلمنامه را خریداری کرد و کریس پرت به فیلم اضافه شد. خوشبختانه کیانو ریوز از محصول نهایی راضی بود و بیان کرد:

من فکر می‌کنم که کاری که کریس پرت و جنیفر لارنس انجام دادند عالی بود و هر دو بازیگر به بهترین نحو کار خود را انجام داده‌اند. شریک و  دوست من استفان همل (Stephen Hamel) در توسعه‌ی فیلمنامه‌ای که جان اسپاتس (Jon Spaihts) نوشت دست داشت. همه برای درست کردن این فیلم به سختی کار کرده‌اند و من خوشحالم که این داستان زیبا توسط این تیم بیان شد.

هرچند که کیانو ریوز نتوانست در فیلم نقش داشته باشد، ولی همبازی او در فیلم‌های Matrix «ماتریس» و John Wick: Chapter 2، لارنس فیشبرن فیلم (Laurence Fishburne)، در Passengers «مسافران» بازی می‌کرد. هرچند که Passengers «مسافران»  بازخورد متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است، ولی موفق به فروش ۲۹۰ میلیون دلار و داشتن دو نامزد در مراسم اسکار شده است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.