شایعه: تا سالگرد جنگ ستارگان شاهد تیزر Star Wars: The Last Jedi نخواهیم بود

4 February 2017 - 23:59

با اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story «یک نفر سرکش: داستانی از جنگ ستارگان»، و فروش بیش از یک میلیاردیش در گیشه‌‌های سینماهای جهان، نگاه استودیوی لوکاس‌فیلم و طرفداران این سری به قسمت هشتم آن تحت عنوان Star Wars: The Last Jedi «جنگ ستارگان: آخرین جدای» معطوف شده است. انتظار طرفداران در خصوص کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین حماسه‌ی اسکای واکر و دیدن تیزرهایش لبریز شده است اما این استودیو روند کندی را در این خصوص پیش گرفته است. همانطور که مطلع هستید چندی پیش بود که نام رسمی این قسمت اعلام شد؛ حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که نخستین تیزر این فیلم تا پیش از سالگرد سری «جنگ ستارگان» منتشر نخواهد شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

کاتلین کندی (Kathleen Kennedy)، رئیس استودیوی لوکاس‌فیلم، اخیراً اعلام کرده است که احتمالاً کمپین تبلیغاتی «آخرین جدای» تا پیش از بهار امسال آغاز نخواهد شد. عدم نمایش این فیلم در جریان رویداد سوپربال نیز دلیلی بر این مدعی است. اگرچه برخی امید دارند که همزمان با اکران فیلم دیگر دیزنی، یعنی Beauty and the Beast «دیو و دلبر» شاهد نخستین تیزر این فیلم باشیم.

Star Wars News Net از یک منبع آگاه شنیده است که لوکاس‌فیلم در حال ساخت پشت صحنه‌ی فیلم مورد بحث است. اقدامی که برای دو فیلم اخیر این مجموعه یعنی Star Wars: The Force Awakens «جنگ ستارگان: نیروی بیداری» و Rogue One: A Star Wars Story نیز صورت گرفته بود. این وب‌سایت در ادامه به این نکته اشاره کرد که از آنجایی که لوکاس‌فیلم معمولاً تریلرهای مرتبط با جنگ ستارگان را در ماه آوریل میلادی (فروردین-اردیبهشت ۱۳۹۶) و در جریان جشن سالگرد سری جنگ ستارگان منتشر می‌کند، احتمالاً نخستین تریلر «آخرین جدای» نیز در همین بازه‌ی زمانی منتشر گردد.

اکران گسترده‌ی فیلم Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi «جنگ ستارگان: قسمت هشتم – آخرین جدای» از روز جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ (۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.