تریلر فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شد

10 July 2021 - 15:30
The Witcher: Nightmare of the Wolf

کمپانی نتفلیکس از تریلر فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf که پیش‌درآمدی برای سریال «ویچر» می‌باشد، رونمایی کرد.

تریلر به نمایش درآمده از این فیلم انیمیشنی، در طی مراسمی با عنوان WitcherCon (مراسم مجازی برگزار شده توسط کمپانی نتفلیکس و استودیو بازی‌سازی CD Projekt Red که به پروژه‌های تولیدی براساس فرنچایز The Witcher در حوزه سرگرمی از جمله تلویزیون و بازی‌های ویدیویی، اختصاص داده شده) منتشر شده است.

علاوه بر این، در این مراسم کمپانی نتفلیکس جزئیات جدیدی را نیز از این انیمیشن مشخص کرده است.

لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich)، مدیر سریال The Witcher و تهیه‌کننده اجرایی فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf، در پنل برگزار شده برای این انیمیشن علاوه بر منتشر کردن پوستر آن،‌ تاریخ پخش رسمی این فیلم را نیز اعلام کرده است.

این انیمیشن قرار است به‌زودی در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود. داستان این فیلم انیمیشنی بر روی کاراکتری با نام وسمیر (Vesemir) تمرکز دارد. وسمیر، ویچر جوانی است که موفق شده از زندگی فقیرانه‌اش فرار کند تا با کشتن هیولاها، پولی را به جیب بزند. علاوه بر این، او معلم کاراکتر گرالت نیز می‌باشد.

فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf علاوه بر پرداختن به کاراکتر وسمیر، جهان سریال The Witcher را نیز گسترش خواهد داد.

با ظهور هیولایی عجیب در قلمرو پادشاهی و ایجاد رعب و وحشت، وسمیر خود را در ماجراجویی ترسناکی پیدا کرده که او را مجبور می‌کند تا با شیاطین گذشته‌اش روبه‌رو شود.

کیم بودنیا (Kim Bodnia) وظیفه صداپیشگی این کاراکتر را در فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf بر عهده داشته است. او علاوه بر صداپیشگی در این انیمیشن، در فصل دوم سریال The Witcher نیز در نقش این کاراکتر نقش‌آفرینی کرده است. از کارهای قبلی این بازیگر دانمارکی می‌توان به سریال جاسوسی و مهیج شبکه BBC در سال ۲۰۱۸ با نام Killing Eve اشاره کرد.

علاوه بر منتشر شدن تریلر فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf و مشخص شده تاریخ پخش آن در مراسم WitcherCon، از تاریخ پخش سریال اصلی The Witcher، تریلر آن و عنوان قسمت‌های جدید این سریال نیز رونمایی شده است.

انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf تنها پروژه برنامه‌ریزی شده برای پخش از دنیای Witcher نخواهد بود چرا که پیش از این، کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که بازیگر مشهوری با نام میشل یئو (Michelle Yeoh) جهت بازی در سریال پیش‌درآمدی براساس دنیای Witcher انتخاب شده است.

این سریال The Witcher: Blood Origin نام دارد و داستانش نیز، ۱۲۰۰ سال قبل از سریال The Witcher جریان دارد.

فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf قرار است در تاریخ ۲۳ اوت امسال (یکم شهریور ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این انیمیشن به همراه پوستر جدید منتشر شده برای آن را نیز می‌توان در ادامه تماشا کرد:

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

The Witcher: Nightmare of the Wolf

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.