اولین تصویر از هلی بیلی در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid منتشر شد

13 July 2021 - 14:16
The Little Mermaid

هلی بیلی بازیگر نقش اصلی فیلم «پری دریایی کوچولو»، اخیراً علاوه بر منتشر کردن تصویری از خود در این فیلم، اعلام کرده که روند فیلم‌برداری این پروژه رسماً به اتمام رسیده است.

او خبر به اتمام رسیدن روند فیلم‌برداری این پروژه را با انتشاری تصویری از خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به گوش طرفداران این فیلم رسانده است.

این بازیگر در نقش اصلی این فیلم که پری دریایی با نام آریل (Ariel) می‌باشد، نقش‌آفرینی کرده است. او در پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، علاوه بر منتشر کردن تصویری از خود در این فیلم، از گروه بازیگری و خدمه ساخت این پروژه نیز قدردانی کرده است. همچنین او گفته که تجربه نقش‌آفرینی‌اش در این فیلم، او را بسیار قوی‌ کرده و بسیار نیز هیجان‌زده است تا مخاطبان این فیلم را (در آینده) تماشا کنند.

در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم، می‌توان این بازیگر را در لباس مخصوصش در ساحلی با هوای آفتابی مشاهده کرد.

به غیر از او، از دیگر بازیگرانی که در فیلم لایو اکشن The Little Mermaid به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش جادوگر دریایی با نام اورسولا، جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) در نقش بهترین دوست آریل (ماهی) با نام فلوندر، جونا هاور-کینگ (Jonah Hauer-King) در نقش شاهزاده‌ای با نام اریک، آکوافینا (Awkwafina) در نقش مشاور این شاهزاده با نام گریمزبی، خاویر باردم (Javier Bardem) در نقش پادشاه آتلانتیس با نام ترایتن و داوید دیگز (Daveed Diggs) نیز در نقش خرچنگی با نام سباستین که مشاور مورد اعتماد پادشاه است، اشاره کرد.

خبر پیوستن هلی بیلی (Halle Bailey) به این پروژه در سال ۲۰۱۹ اعلام شده است. با وجود این‌که روند تولید فیلم The Little Mermaid به صورت رسمی از سال ۲۰۲۰ آغاز شده ولی مانند بسیاری دیگر از پروژه‌ها، به علت همه‌گیری ویروس کرونا روند ساخت آن چندین بار متوقف شده است.

این فیلم در جزیره‌ای در کشور ایتالیا با نام ساردینیا فیلم‌برداری شده است. تا به حال پروژه‌های مختلفی در این جزیره فیلم‌برداری شده که از جمله آن‌ها می‌توان به دهمین قسمت از سری فیلم‌های جیمز باند با نام The Spy Who Loved Me و فیلم آینده کمپانی نتفلیکس با عنوان Red Notice اشاره کرد.

فیلم The Little Mermaid پس از فیلم‌های Cinderella ،Beauty and the Beast ،Aladdin و Mulan، پنجمین فیلم اقتباس شده کمپانی دیزنی از انیمیشن‌های کلاسیکش می‌باشد. طبق گزارش‌های منتشر شده، بینندگان در این فیلم شاهد آهنگ‌های کلاسیک بسیاری از آلن منکن (Alan Menken) و هاوارد اشمن (Howard Ashman) خواهند بود. این دو نفر وظیفه نوشتن آهنگ‌های فیلم اصلی The Little Mermaid را در سال ۱۹۸۹ بر عهده داشته‌اند. آهنگ‌های جدید این فیلم را نیز لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) نوشته است.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان آمریکایی با نام راب مارشال (Rob Marshall) بر عهده داشته است. از تولیدکنندگان این پروژه نیز می‌توان به لین-منوئل میرندا، مارک پلت (Marc Platt)، راب مارشال و جان د‌لوکا (Jon DeLuca) اشاره کرد.

تصویر منتشر شده توسط هلی بیلی را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.