همه قهرمانان در کنار هم، در پوستر جدید فیلم Power Rangers

5 February 2017 - 19:46

فیلم پاور رنجرز (Power Rangers) یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی دهه نود میلادی بود که تمام نوجوان‌های آن زمان را مجذوب خود ساخته‌بود. با توجه به اینکه کم کم به زمان اکران فیلم آن نزدیک می‌شویم پوستر جدیدی از فیلم منتشر شده که به تحلیل آن می‌پردازیم. با سینما گیمفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

اولین چیزی که بیشتر از همه چیز توجه ما را از پوستر به خود جلب می‌کند کیفیت بالا جلوه‌های ویژه (CGI) لباس‌های قهرمانان است. جنس لباس‌ها همانند لباس مرد آهنی یا فیلم‌های تبدیل شوندگان نیست، اما حداقل کیفیت را برای نمایش در سینمای این روزها را دارد. جنس آن‌ها هم به نظر می رسد که از پلاستیک یا یک جور فلز منحصر به فرد است. این پوستر برخلاف پوستر اول فیلم که زوردها(zord) را هم نمایش می‌داد، تنها روی قهرمانان متمرکز شده‌است. در ادامه این پوستر را می توانید مشاهده کنید.

Power-Rangers-Together-We-Are-More-poster

داستان فیلم پاور رنجرز از جایی شروع می‎گردد که کره زمین توسط یک جادوگر سیاه از کهکشانی دور ، مورد هجوم قرار گرفته‌است و او انسان‌ها را تهدید کرده که می‌خواهد جمعیت زیادی از هیولاها را روی زمین آزاد کند. زوردن (Zordon) دشمن جادوگر، برای شکست او تصمیم می‌گیرد که از پنج جوان دوره گرد برای قرار گرفتن در لباس رنجرز‌ها استفاده کند. رنجرزهای قهرمان هم با تبدیل شدن به زوردها(هیولاهای جنگی که از تغییر شکل لباس آن‌ها پدید می‌آید) به جنگ با جادوگر می‌روند.

بازیگران فیلم جمعی از استعدادهای جدید هالیوود هستند که در فیلم حضور دارند.  بکی جی (Becky G) در نقش رنجر زرد، دکر مونتگمری (Dacre Montgomery) در نقش رنجر قرمز،  نائومی اسکات (Naomi Scott) در نقش رنجر صورتی، آرجی سایلر (RJ Cyler) در نقش رنجر آبی و لودی لین (Ludi Lin) در نقش رنجر مشکی ایفای نقش می‌کنند. نکته خوب فیلم حضور برایان کرنستون (Bryan Cranston) در  نقش زوردن در فیلم است. این فیلم توسط دین ایزرالیت (Dean Israelite) کار گردانی می‌شود.

فیلم پاور رنجرز در روز ۲۴ مارس ۲۰۱۷ ( ۴ فروردین ۱۳۹۶) در سینماها اکران می‌شود.

منبع : SCREEN RANT

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.