نتفلیکس نسخه سینمایی سریال لوتر را با بازی ادریس البا می سازد

15 July 2021 - 04:12

ادریس البا قرار است در نسخه سینمایی سریال مطرح لوتر که برای شبکه نتفلیکس ساخته خواهد شد، مجددا در نقش کارآگاه باهوش پرونده‌های جنایی، بازی کند.

ادریس البا (Idris Elba)؛ بازیگر مطرح انگلیسی، از بیش از ۱ سال قبل در تلاش بوده است تا یک فیلم سینمایی را براساس سریال مطرح لوتر (Luther) که خود در آن بازی کرده بود، بسازد که امروز چند خبر امیدوار کننده درباره ساخت این فیلم منتشر شد.

البا چند ماه قبل و با اعلام امیدواری از آغاز روند فیلم‌برداری این فیلم از اواخر سال جاری میلادی، نشان داد که روند ساخت این فیلم سرعت گرفته است. اکنون نیز مشخص شده است که شبکه استریم نتفلیکس، حق ساخت و پخش این فیلم را در اختیار گرفته است.

همچنین دقایقی قبل، منابع نزدیک به این پروژه اعلام کردند که جیمی پین (Jamie Payne) که وظیفه کارگردانی فصل پنجم این سریال را برعهده داشت، به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شده است.

البا همچنین در کنار نیک کراس (Neil Cross)؛ فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده سریال لوتر، وظیفه تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهند داشت. هنوز از حضور سایر بازیگران این سریال در نسخه سینمایی آن، خبری منتشر نشده است.

پخش سریال لوتر از طریق شبکه BBC از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۹ که فصل پنجم و پایانی آن پخش شد، با استقبال خوب مخاطبین رو به رو شده بود.

این سریال داستان کارآگاه باهوشی به نام جان لوتر با بازی ادریس البا را روایت می‌کند که در هر فصل از آن، به حل یک یا چند معمای قتل که در گوشه و کنار کشور انگلیس رخ داده است، می‌پردازد.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.