کلیپ جدیدی از فیلم Midnight in the Switchgrass منتشر شد

15 July 2021 - 12:22
Midnight in the Switchgrass

کمپانی Lionsgate، به‌تازگی کلیپ جدیدی را از فیلم آینده خود با عنوان Midnight in the Switchgrass و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله مگان فاکس و بروس ویلیس منتشر کرده است.

در این فیلم جنایی و مهیج، مگان فاکس (Megan Fox) در نقش مأموری مخفی از FBI با نام ربکا لومباردی و بروس ویلیس (Bruce Willis) نیز در نقش همکار او با نام بایرون کرافورد نقش‌آفرینی کرده‌اند. نقش منفی این فیلم را نیز بازیگری با نام مشین گان کلی (Machine Gun Kelly) ایفا کرده است.

در کلیپ جدید منتشر شده از این فیلم، می‌توان تلاش کاراکتر ربکا لومباردی را جهت حفظ کردن پوشش (مخفی) خود مشاهده کرد ولی با این حال، او به یک باره تصمیم می‌گیرید که مأموریت مخفی‌ خود را رها کرده و به مبارزه با شخصیت منفی این فیلم بپردازد.

فیلم Midnight in the Switchgrass قرار است در ماه ژوئیه امسال در تعدادی از سینماهای منتخب به نمایش گذاشته شود و سپس مدتی بعد نیز، در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس و پلتفرم‌های اینترنتی دیگر، برای تماشا در دسترس قرار گیرد.

مگان فاکس مدتی است که دوباره به عرصه فیلم‌های دلهره‌آور و ترسناک بازگشته چرا که او علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، در پروژه‌های دیگری از جمله فیلم مهیج Till Death نیز که اخیراً به صورت اینترنتی منتشر شده، نقش‌آفرینی کرده است.

فیلم Till Death که در تاریخ دوم ژوئیه (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰)، برای تماشا در پلتفرم‌های اینترنتی در دسترس قرار گرفته، داستان زنی با نقش‌آفرینی مگان فاکس را روایت می‌کند که در ازدواج ناموفق‌اش با همسر خود گیر کرده و همسرش نیز به دلیل خیانت به او، نقشه‌ای را برای انتقام گرفتن از این کاراکتر طراحی کرده است.

به غیر از مگان فاکس، بروس ویلیس و مشین گان کلی، از دیگر بازیگرانی که در فیلم جنایی و مهیج Midnight in the Switchgrass به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به امیل هرش (Emile Hirsch)، لوکاس هاس (Lukas Haas)، کیتلین کارمایکل (Caitlin Carmichael) و سیستین استالونه (Sistine Stallone) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگر‌ها، می‌توان به نقش‌آفرینی امیل هرش در فیلم تحسین شده Once Upon a Time in Hollywood در سال ۲۰۱۹، لوکاس هاس در فیلم علمی-تخیلی Inception، کیتلین کارمایکل در فیلم درام کمپانی سونی در سال ۲۰۱۸ با عنوان Life Itself و سیستین استالونه نیز در فیلم ترسناک ۴۷ Meters Down: Uncaged، اشاره کرد.

وظیفه هدایت این پروژه را فیلم‌سازی آمریکایی با نام رندال امت (Randall Emmett) بر عهده داشته است. فیلم Midnight in the Switchgrass، اولین پروژه‌ کارگردانی شده توسط این فیلم‌ساز می‌باشد. از کارهای قبلی او نیز می‌توان به تولید‌کنندگی فیلم The Irishma کمپانی نتفلیکس اشاره کرد.

فیلم‌نامه این فیلم را نیز نویسنده‌ای با نام آلن هورسنیل (Alan Horsnail) به قلم درآورده است.

فیلم جنایی و مهیج Midnight in the Switchgrass قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) در پلتفرم‌های اینترنتی و در تاریخ ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) نیز در قالب دیسک‌های DVD و Blu-ray در دسترس مخاطبین قرار گیرد.

کلیپ جدید منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.