چطور فاکس اجازه‌ی ساخته شدن Deadpool را داد؟

5 February 2017 - 22:00

امروزه در هالیوود ما شاهد سه فرانچایز ابرقهرممانی بزرگ هستیم: دنیای سینمایی مارول (MCU)، جهان توسعه یافته‌ی DC و جهان جهش یافته‌های کمپانی فاکس که از سال ۲۰۰۲ با سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» شروع شد. این فرانچایز جهش یافته‌ها هم آثار موفقی داشته و فیلم‌هایی که شکست خورده‌، ولی این فرانچایز با اکران فیلم Deadpool قدم بلندی رو به جلو برداشت و این فیلم هم توانست به پرفروش‌ترین فیلم این کمپانی تبدیل شود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اما ددپول برای ساخته شدن مسیری سختی را طی کرده است و نویسندگانش، پاول ورنیک (Paul Wernick ) و رت ریس (Rhett Reese)، شش سال قبل شروع ساخت فیلم، نوشتن فیلمنامه را آغاز کرده بودند. تصاویر درز شده از فیلم و بازخورد خیلی خوبی که طرفداران داشتند باعث شد که کمپانی فاکس ریسک ساختن یک فیلم ابرقهرمانی با درجه سنی R را قبول کند.

رت ریس با سایت ورایتی (Variety) د رجشنواره بین المللی سانتا باربارا مصاحبه داشت و بیان کرد که رایان رینولدز ( Ryan Reynolds) ستاره و تهیه کننده‌ی فیلم از او و پاول ورنیک خواسته است که تا حدی که می‌توانیم فیلمنامه‌ای احمقانه و خشن بنویسیند و ما این کار را انجام دادیم، ولی فیلمنامه‌ی ما شش سال خاک خورد. این سیمون کینبرگ (Simon Kinberg)،تهیه کننده‌ی فیلم مردان ایکس که با گفتن این که بیایید فیلمی بسازیم که دیزنی و مارول نمی‌توانند بسازند به ساخته شدن ددپول کمک کرد.

رت ریس ددپول را این گونه توصیف می‌کند:” ددپول مانند سیبی در سبدی از پرتغال است و این موضوع باعث موفقیت فیلم شده است.” یکی از موفقیت‌های ددپول این است که توانسته است به پرفروش‌ترین فیلم با درجه سنی R تبدیل شود. ددپول ۲ نیز مطمئناً درجه سنی R خواهد داشت و احتمالاً این موضوع برای فیلم سوم این فرانچایز نیز صدق خواهد کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.