تریلر فصل دوم سریال Modern Love منتشر شد

17 July 2021 - 13:40
Modern Love

کمپانی آمازون به‌تازگی از اولین تریلر فصل دوم سریال مورد انتظار خود با عنوان «عشق امروزی» رونمایی کرده است.

این سریال آنتولوژی (به برنامه تلویزیونی‌ گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل آن از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده می‌شود)، براساس ستونی اختصاص یافته به داستان‌های رمانتیک واقعی در روزنامه New York Times، ساخته شده است. فصل جدید این سریال حاوی هشت قسمت می‌باشد که در آن‌ها، شاهد داستان‌هایی درباره رابطه‌ها، وابستگی‌ها، خیانت‌ها و افشاگری‌ها خواهیم بود.

تریلر منتشر شده از فصل دوم سریال Modern Love، وعده جهانی کاملاً جدید از داستان‌های رمانتیک غیرمنتظره و پیچیده را می‌دهد. علاوه بر این، در فصل دوم این سریال بازیگران بزرگی را خواهیم دید که در مقابل یکدیگر در سناریوهای مختلفی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

از جمله این بازیگر‌ها می‌توان به کیت هرینگتون (Kit Harington)، لوسی بوینتون (Lucy Boynton)، آیزاک پاول (Isaac Powell)، دومینیک فیش بک (Dominique Fishback)، بنگا آکینابه (Gbenga Akinnagbe)، زوئی چائو (Zoë Chao)، توبیاس منزیس (Tobias Menzies) و سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo) اشاره کرد.

از کارهای قبلی این بازیگرها، می‌توان به نقش‌آفرینی کیت هرینگتون در سریال بسیار محبوب Game of Thrones، لوسی بوینتون در فیلم ایرلندی کمپانی Lionsgate با نام Sing Stree، آیزاک پاول در سریال کمدی Indoor Boys، دومینیک فیش بک در فیلم اخیر کمپانی برادران وارنر با نام Judas and the Black Messiah، بنگا آکینابه در سریال درام شبکه HBO با عنوان The Deuce، زوئی چائو در سریال رمانتیک و کمدی شبکه اینترنتی HBO Max با نام Love Life، توبیاس منزیس در سریال The Crown و در نهایت سوفی اوکوندو نیز در فیلم درام Hotel Rwanda اشاره کرد.

فصل اول این سریال مملو از احساسات عمیق و درگیر کننده‌ای بوده که باعث شده بود تماشای آن به شدت اعتیادآور باشد و به نظر می‌رسد که فصل دوم آن نیز به همان اندازه، فصلی قوی و جذاب باشد.

کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرلندی با نام جان کارنی (John Carney)، علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه تعدادی از قسمت‌های فصل دوم این سریال، وظیفه مدیریت این پروژه را نیز بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم موزیکال Sing Stree در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

به غیر از جان کارنی، بازیگری با نام اندرو رنلز (Andrew Rannells) نیز، وظیفه نوشتن و کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل دوم این سریال را بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی او، در فیلم اخیر کمپانی نتفلیکس با نام The Prom اشاره کرد.

از دیگر بازیگرانی که در فصل دوم این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به تام برک (Tom Burke)، مینی درایور (Minnie Driver)، گریس ادواردز (Grace Edwards)، گرت هدلند (Garrett Hedlund)، زان پائیس (Zane Pais)، آنا پاکوین (Anna Paquin)، مارکیز رودریگز (Marquis Rodriguez) و لولو ویلسون (Lulu Wilson) اشاره کرد.

فصل دوم سریال رمانتیک Modern Love قرار است در تاریخ ۱۳ اوت سال جاری (۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی پرایم ویدیو کمپانی آمازون به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از فصل دوم این سریال مورد انتظار را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.