تصاویر جدیدی از The Defenders منتشر شده است

5 February 2017 - 23:30

مارول و نتفلیکس در طی سال‌های گذشته به موفقیت‌های بسیاری دست یافته‌اند؛ در سال ۲۰۱۷ نیز قرار است سریال‌های Iron Fist «مشت آهنین»، The Punisher  و The Defenders «مدافعان» پخش شود. ما در سریال The Defenders «مدافعان» تمامی قهرمانان دنیای تلوزیونی مارول را در کنار هم خواهیم دید. از زمان آغاز فیلمبرداری سریال سازندگان با منتشر کردن عکس‌های مختلف طرفداران را از روند توسعه‌ی سریال آگاه می‌کنند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

عکس‌هایی که تا به حال منتشر شده‌اند؛ تیم بندی جالبی در آن‌ها وجود دارد. لوک کیج (Luke Cage) با کلر تمپل (Claire Temple)، دنی رند (Danny Rand) با کالین بال (Colleen Wing)، جسیکا جونز (Jessica Jones) با تریش واکر(Trish Walke) و لوک کیج با جسیکا جونز و در این عکس‌ها ما مت مرداک و جسیکا جونز را با هم مشاهده می‌کنیم.

۶۳۳۷۵۱۱۷۸
۶۳۳۷۵۱۲۴۸    ۶۳۳۷۵۱۲۳۲

۶۳۳۷۵۱۲۹۲

این تصاویری مفهموم خاصی را منتقل نمی‌کنند ولی این دو نفر می‌توانند در حال تحقیق مسئله‌ای هستند. تمامی این تصاویر که منشر شده‌اند از قاونون همیشگی مارول و نتفلیکس را نقص نمی‌کنند و اطلاعات از داستان منتشر نمی‌کنند و بیشتر بر روی راه رفتن شخصیت‌ها تمرکز دارد. مسلماً بسیار جالب‌تر می‌شد که مت مرداک را در حالی می‌دیدم که لباس مخصوص دردویل را بر تن دارد و در حال آماده شدن برای مبارزه است. شما برای دیدن تصاویر بیشتر می‌توانید به این سایت سر بزنید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.