جیسون موموآ آغاز فیلم‌ برداری صحنه‌ های خود در فیلم Aquaman 2 را تائید کرد

20 July 2021 - 11:43
Aquaman 2

جیسون موموآ با انتشار پستی جدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام، آغاز فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» را تائید کرد.

این بازیگر در این پست، به هواداران خود اعلام کرده که او در روز گذشته وارد شهر لندن شده تا فیلم‌برداری صحنه‌های خود را در این فیلم آغاز کند. وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم را مانند قسمت اولش، جیمز وان (James Wan) بر عهده خواهد داشت.

روند فیلم‌برداری این فیلم از اواخر ماه ژوئن (خرداد ماه) به صورت رسمی آغاز شده و اکنون با توجه به پست جدید منتشر شده توسط جیسون موموآ (Jason Momoa)، به نظر می‌رسد که جیمز وان آماده فیلم‌برداری صحنه‌های مربوط به قهرمان اصلی این فیلم (آکوامن) است.

جیسون موموآ در پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام که آن را در روز گذشته منتشر کرده، ورود خود را به شهر لندن جشن گرفته و گفته است:

هوای بیرون آفتابی است. (شهر لندن) فوق‌العاده است و من فیلم‌برداری فیلم Aquaman 2 را فردا آغاز خواهم کرد.

علاوه بر این، این بازیگر گفته است که رنگ موهایش برای قسمت دوم این فیلم، تغییر پیدا خواهد داد.

او در این‌باره گفت:

آخرین روز قهوه‌ای بودن رنگ مو‌هایم، (امروز است).

به نظر می‌رسد که جیمز وان قصد دارد تا ظاهر جیسون موموآ را در این فیلم، به ظاهر کاراکتر آکوامن در کمیک بوک‌ها نزدیک‌تر کند چرا که جیسون موموآ گفته که رنگ مو‌هایش در این فیلم، قرار است به رنگ بلوند تغییر پیدا کند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قهرمان داستان را به مکانی با نام «پادشاهی گم‌شده» خواهد برد. این مکان بخشی از امپراتوری آتلانتیس می‌باشد که پس از سقوط این امپراتوری و تبدیل شدن مردمانش به مردمان زیر آبی، در تاریخ گم شده است.

با توجه به تصاویر منتشر شده توسط جیمز وان از پشت صحنه ساخت این فیلم، به نظر می‌رسد که این مکان، شهر زیر آبی با نام نکروس (Necrus) ملقب به شهر سیاه (The Black City) خواهد بود. نکروس، قلمرو پادشاهی دیگری از آتلانتیس می‌باشد که مردمانش از ساکنین روی زمین بیزار هستند.

با توجه حضور کاراکتر اوشن مستر (Ocean Master) در قسمت دوم این فیلم، احتمال دارد که شهر سیاه بتواند قدرت نظامی لازم جهت از بین بردن انسان‌های روی زمین را در اختیار این کاراکتر قرار دهد، مأموریتی که او در قسمت اول این فیلم، موفق به انجام آن نشده بود.

به غیر از جیسون موموآ، از دیگر بازیگران حاضر در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom، می‌توان به پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش کاراکتر اوشن مستر، امبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا (Mera)، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) در نقش بلک مانتا (Black Manta) و تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش پدر کاراکتر آکوامن با نام تام کوری اشاره کرد.

علاوه بر این، بازیگر سریال Game of Thrones با نام پیلو اسبک (Pilou Asbæk) نیز قرار است در نقشی نامشخص در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

فیلم‌نامه این فیلم را نویسنده‌ای با نام دیوید لسلی جانسون-مک گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) به قلم درآورده است. ایده داستانی این فیلم نیز توسط این نویسنده و جیسون موموآ مطرح شده است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

پست جدید منتشر شده توسط جیسون موموآ را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.