بن افلک به ملاقات کودکان بیمار می‌رود

6 February 2017 - 09:00

عنوان Man Of Steel «مرد پولادین» با انتشار خود و کارگردانی زک اسنایدر برای کمپانی کامیک DC بازگشت نسبتا موفقی محسوب می‌شد که این موفقیت با انتشار Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» به اوج خود رسید و کمپانی DC با  انتشار این عنوان فروش خوبی را تجربه‌کرد. در میان عناوین کامیک لایو-اکشن دیگر اسنایدر، در فیلم مرد پولادین حساسیت نسبت به بازیگر سوپرمن به حداکثر رسیده‌بود به دنبال آن در فیلم بتمن نیز شاهد همچین حساسیت و بر‌رسی دقیقی نسبت به انتخاب بن‌افلک “Ben Affleck” در نقش بتمن بودیم. علی‌رغم تفرقه‌‌های میان طرفداران فیلم‌های ابر‌قهرمانی، خصوصا پس از انتشار بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، تصویر واحدی که بن‌افلک از کاراکتر بتمن در دنیای سینمای کامیک ساخته، در میان اکثر طرفداران جا‌افتاده و برجسته تلقی‌ می‌شود. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

باوجود پیشبینی‌های خبرنگاران و طرفداران، مشتاقانه انتظار می‌رود که بن‌افلک را در Justice League «لیگ عدالت» امسال همانند فیلم مستقل بتمن ببینیم. همچنین لازم به ذکر است نویسندگی، کارگردانی و همچنین ایفای نقش در عنوان The Batman «بتمن» همگی توسط بن‌افلک انجام خواهد‌شد. با این حال وی همچنان زمانی را به طرفداران خود اختصاص داده‌است.

با توجه به پست منتشر‌شده از یک کاربر معمولی در فضای مجازی از بن‌افلک در بیمارستان کودکان در لس‌آنجلس این حرکت، با وجود برنامه‌ی کاری شلوغ وی قابل‌تحسین ‌است. حضور ابر‌قهرمانان در میان طرفدارانشان و خوش‌حال کردن مردم گاهی اوقات شخصیت واقعی این افراد را به ابر‌قهرمان تبدیل می‌کند. در کنار بن‌افلک، Tom Holland «تام هالند» بازیگر نقش پیتر‌پارکر، Chris Hemsworth «کریس همسورث» و Tom Hiddleston «تام هیدلستون»، بازیگران کاراکتر تور و لوکی در سال گذشته در بیمارستان کودکان حاضر‌شدند.

در حال حاضر بن‌افلک پس از کامل کردن کارگردانی عنوان جدیدش، Live by Night «در شب زندگی کن»، در حال نوشتن فیلمنامه‌ی عنوان مستقل بتمن است که ظاهرا قبل از Justice League 2 «لیگ عدالت ۲» منتشر خواهد‌شد. امسال طرفداران افلک وی را در لباس بتمن در اولین نسخه‌ی لیگ عدالت خواهند‌دید اما بعد از آن انتظار می‌رود فیلم مستقل بتمن در برنا‌مه‌ی کمپانی DC در اولویت قرار‌بگیرد.

تاریخ رسمی انتشار عنوان لیگ عدالت در ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان ۱۳۹۶) و فیلم مستقل بتمن در سال ۲۰۱۹ اعلام شده‌است.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.