عکسی از لباس زرد ولورین منتشر شد

6 February 2017 - 16:00

به احتمال زیاد ما در فیلم Logan «لوگان» برای آخرین بار هیو جکمن (Hugh Jackman) را در نقش ولورین (Wolverine) خواهیم دید. حالا این سوال به وجود آمده است که آیا هیو جکمن برای یک کراس‌اور با ددپول بازخواهد گشت؟ با این که ندیدن هیو جکمن در نقش ولورین ناراحت کننده است، ولی می‌شود گفت که او با بازی در ۹ فیلم مردان ایکس در طی ۱۷ سال کار خودش را به انتها رسانده است و تمامی جنبه‌های این شخصیت به یادماندنی را نشان داده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در میان تمامی جنبه‌ها ولورین در فیلم‌های مردان ایکس، یکی از چیزهای ندیدم لباس زرد ولورین است. هیو جکمن در توییتر رسمی خود عکسی از ولورین در لباس سیاه و زرد منتشر کرده است که می‌تواند آن را در فیلم نیز ببینیم. رنگ زرد و سیاه، تم اصلی لباس مردان ایکس در کتاب‌های مصور آن بود، ولی در سال ۲۰۰۰ برایان سینگر (Bryan Singer) کارگردان فیلم X-Men، تصمیم گرفت به جای زرد و سیاه از لباس چرم استفاده کرد.

C31l2MTWcAEdkMk

یکی از راه‌هایی که به صورت منطقی می‌شود این لباس را در فیلم ببینیم استفاده از فلش‌بک است. فیلم در سال ۲۰۲۹ جریان دارد، جایی که اکثر جهش یافته‌ها مخفی شده‌اند و دومین تریلر فیلم نشان داد که Logan «لوگان» به کتاب‌های مصور خود بسیار وفادار است. البته شاید هیو جکمن قصد خاصی از این کار نداشت و فقط می‌خواست این لباس را به طرفدران نشان دهد، ولی چیزی که مسلم است این است که این لباس با فضای فیلم همخوانی ندارد و احتملا ولورین در فیلم لباس ابرقهرمانی خاصی برتن نخواهد کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.