تولید حداقل ده فیلم اختصاصی برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max در سال ۲۰۲۲

23 July 2021 - 14:19
HBO Max

طبق گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌سایت ورایتی، کمپانی برادران وارنر قرار است حداقل ۱۰ فیلم اختصاصی را برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max در سال ۲۰۲۲ تولید کند.

مدیر عامل کمپانی برادران وارنر با نام جیسون کیلار (Jason Kilar)، به‌تازگی در طی جلسه‌ای برگزار شده جهت گزارش دادن میزان درآمد این کمپانی به کمپانی AT&T، گفته است که این کمپانی، حداقل ده فیلم اختصاصی را برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max در سال ۲۰۲۲ تولید خواهد کرد.

در سال گذشته نیز کمپانی برادران وارنر در طی حرکتی جنجالی، تصمیم گرفته بود که تمامی فیلم‌های برنامه‌ریزی شده خود برای پخش در سال ۲۰۲۱ را به صورت هم‌زمان در سینما و شبکه اینترنتی HBO Max منتشر کند که این تصمیم آن‌ها، با واکنش منفی بسیاری از فیلم‌سازان بزرگ همراه شده بود.

منتشر شدن فیلم‌های بزرگ و پرهزینه این کمپانی مانند فیلم مورد انتظار Dune در شبکه اینترنتی HBO Max، با واکنش شدید برخی از کارگردان‌ها از جمله کارگردان این فیلم یعنی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) همراه بوده است. علی‌رغم نارضایتی‌های به وجود آمده در این باره، کمپانی برادران وارنر همچنان قصد دارد به این روند خود در سال ۲۰۲۱ ادامه داده و فیلم مورد انتظار و بسیار بزرگ Dune را به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max در ماه اکتبر امسال (آبان ماه ۱۴۰۰)، منتشر کند.

علاوه بر این، جیسون کیلار در این جلسه گفته است که او فکر نمی‌کند که صنعت سینما با برنامه ۷۰ الی ۹۰ روزه برای پخش فیلم‌ها در پلتفرم‌های خانگی، بتواند دوباره به حالت قبلی خود در چند سال گذشته بازگردد. او پیش‌بینی می‌کند که فاصله اکران فیلم‌ها در سینماها با پخش شدنشان در پلتفرم‌های خانگی از این به بعد، به ۴۵ روز کاهش پیدا کند.

او در این جلسه گفته است:

(کاملاً) مشخص است که فیلم‌های سینمایی دارای اهمیت (بسیاری) هستند و همچنان (در آینده نیز) موضوعی مهم خواهند بود. علاوه بر این، با توجه به واکنش‌های مشترکین به (فیلم‌های پخش شده در) شبکه اینترنتی HBO Max، فیلم‌های سینمایی برای مشترکان خانگی نیز مهم خواهند بود.

جیسون کیلار در این جلسه به فروش جهانی فیلم Godzilla vs. Kong نیز اشاره‌ای کرده چرا که میزان فروش این فیلم در سراسر جهان، مبلغی بالغ‌بر ۵۰۰ میلیارد دلار بوده و این فیلم از لحاظ فروش، حتی از فیلم Tenet کریستوفر نولان (Christopher Nolan) نیز که به صورت انحصاری تنها در سینماها پخش شده بود، پیشی گرفته است.

کارگردان فیلم Tenet یعنی کریستوفر نولان، یکی از منتقدان بسیار سرسخت کمپانی برادران وارنر برای پخش فیلم‌هایشان به صورت هم‌زمان در سینما و شبکه اینترنتی HBO Max بوده و پیش از این نیز در اعلامیه‌ای، شبکه اینترنتی HBO Max را بدترین شبکه اینترنتی حال حاضر خوانده است.

از فیلم‌های بزرگی که کمپانی برادران وارنر تا به حال به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی HBO Max منتشر کرده می‌توان به فیلم جنایی The Little Things با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله دنزل واشنگتن (Denzel Washington)، رامی ملک (Rami Malek) و جرد لتو (Jared Leto)، فیلم مدعی جایزه اسکار Judas and the Black Messiah، فیلم اقتباسی Mortal Kombat، فیلم موزیکال و تحسین شده In the Heights و اخیراً فیلم لایو اکشن و انیمیشنی Space Jam: A New Legacy اشاره کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.