تیزر تلویزیونی بسیار زیبای فیلم Logan منتشر شد

6 February 2017 - 20:17

هرساله به دلیل محبوبیت مسابقات Super Bowl یاهمان NFL  در آمریکا شبکه‌های تلویزیونی و استودیو‌های فیلم‌سازی برای جذب مخاطب بیشتر،  تیزرهای خود را هنگام پخش این مسابقات، منتشر می‌کنند. دیروز یک تیزر جدید از آخرین فیلم مختص به ولورین (Wolverine) به نام لوگان (Logan) پخش شد. در ادامه مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

نکته جالب توجه این تیزر علاوه بر نشان دادن تصاویر جدید از فیلم و تعقیب و گریزها، پخش شدن یک ریمیکس جدید از اهنگ پرطرفدار  زیبایی شگفت انگیز (Amazing Grace)، همراه با تصاویر فیلم بود. در اولین تیزر فیلم از آهنگ زخم (Hurt) ساخته جانی کش (Johnny Cash) و در تیزر دوم از آهنگ ما سقوط می کنیم (Way Down We Go) اثر گروه کالئو (Kaleo)، استفاده شده‌ بود.

طبق اطلاعات قبلی فیلم، داستان فیلم در سال ۲۰۲۴، یعنی ده سال پس از زمان آخرین فیلم مردان ایکس : روزهای گذشته آینده (X-Men: Days Of Future Past) می‌گذرد. حال سوال اصلی این است که این  انسان جهش یافته کیست. طبق عکس‌های فاش شده از فیلم می‌شود اینطور تحلیل کرد که این انسان جهش یافته، همان لورا ایکس ۲۳ است، که در کامیک‌بوک‌ها حضور دارد. نقش لورا را بازیگر نوجوانی به نام دفین کین (Dafne Keen) بازی‌ می‌کند.

لوگان از سه مارچ امسال با بازیگرانی همچون هیوجکمن (Hugh Jackman)،  پاتریک استوارت (Patrick Stewart)،  ریچارد ای.گرانت (Richard E. Grant )، بوید هالبروک (Boyd Holbrook ) و استفن مرچنت (Stephen Merchant) به سینماها می‌آید.

 در ادامه این تیزر را می توانید مشاهده کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۳۶۰p

منبع : screen rant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.