زمان انتشار فصل پایانی سریال Lucifer مشخص شد

25 July 2021 - 13:26
زمان انتشار فصل پایانی سریال Lucifer مشخص شد

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر، زمان پخش فصل ششم سریال محبوب Lucifer که فصل آخر آن محسوب می‌شود را، اعلام کرد.

شبکه استریم نتفلیکس سرانجام تاریخ پخش فصل پایانی سریال فانتزی لوسیفر (Lucifer) را اعلام کرد. فصل ششم این سریال که دارای ۱۰ قسمت خواهد بود، به صورت کامل در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) منتشر خواهد شد.

سریال لوسیفر که پخش آن از سال ۲۰۱۶ و از طریق شبکه فاکس آغاز شده بود، تاکنون چندین “فصل پایانی” داشته است. در ابتدا و پس از پخش سه فصل، روند ساخت این سریال توسط شبکه فاکس متوقف شد.

در ادامه شبکه نتفلیکس حق ساخت این سریال را برای فصل پایانی و چهارم آن گرفت اما پس از موفقیت آن، این سریال را برای فصل پنجم که فصل آخر آن محسوب می‌شد، تمدید کرد.

اما با پایان فصل پنجم نیز، کار این سریال به پایان نرسید و این سریال برای فصل ششم تمدید شد و اکنون به نظر می‌رسد که این بار دیگر این فصل، فصل پایانی این سریال است. در ابتدای خلاصه داستان فصل ششم این سریال نیز آمده است:

بلاخره و این بار واقعا، به فصل پایانی سریال لوسیفر رسیدیم.

جو هندرسون (Joe Henderson)، یکی از مدیران اجرایی این سریال درباره دلیل ساخته شدن فصل ششم در حالی که قرار بود فصل پنجم آخرین فصل این سریال باشد، گفته بود:

این فصل، فصل خداحافظی محسوب می‌شه. ‌وقتی تازه به آخر فصل پنج رسیدیم، متوجه وجود داستان فصل ششم شدیم و تا قبل از اون، نمی‌دونستیم اینجور داستانی رو می‌تونیم بیان کنیم.

همانطور که اشاره شد، فصل پایانی به صورت کامل در تاریخ ۱۹ شهریور منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان ایرانی این سریال می‌توانند آن را در همان روز دانلود و تماشا کنند.

می‌توانید تیزر جدید نتفلیکس از این سریال برای اعلام تاریخ انتشار فصل ششم آن را، از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

منبع: کمپانی نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.