تریلر فصل یازدهم (آخر) سریال The Walking Dead منتشر شد

25 July 2021 - 16:45
سریال The Walking Dead

شبکه AMC از اولین تریلر کامل فصل یازدهم (آخر) سریال The Walking Dead رونمایی کرد.

این تریلر به عنوان بخشی از از بلوک برنامه‌نویسی شبکه برای Comic-Con@Home امسال به نمایش درآمد. در این برنامه پرسش و پاسخ‌هایی با سازنده سریال اصلی یعنی رابرت کرکمن (Robert Kirkman) مطرح شد که از جمله آن‌ها می‌توان به اسپین‌آف‌های Fear the Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond اشاره کرد. راهی طولانی برای پخش فصل یازدهم و البته آخر این سریال وجود داشته است به گونه‌ای که در ابتدا قرار بود که ماه اکتبر سال گذشته پخش شود اما به دلیل تاخیر‌های تولیدی در نتیجه همه‌گیری ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شد. فصل آخر که شامل ۲۴ قسمت می‌شود به بلوک‌های پخش هشت قسمتی تقسیم می‌شود و قرار است در سال ۲۰۲۲ پخش آن به پایان برسد.

بازیگران فصل آخر این سریال شامل نورمن ریدس (Norman Reedus) در نقش داریل دیکسون، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) در نقش کارول پلیتیر، لورن کوهن (Lauren Cohan) در نقش مگی گرین، کریستین سراتوس (Christian Serratos) در نقش روزیتا اسپینوزا، جاش مک‌درمیت (Josh McDermitt) در نقش یوگن پورتر، ست گیلیام (Seth Gilliam) در نقش گابریل استوکس، راس مارکواند (Ross Marquand) در نقش آرون، کاری پیتون (Khary Payton) در نقش ازکیال و جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) در نقش نگان می‌شوند. فصل آخر سریال The Walking Dead توسط آنجلا کانگ (Angela Kang) کارگردانی شده است. این سومین فصل از این سریال است که توسط این کانگ کارگردانی می‌شود.

اولین بخش فصل یازدهم سریال The Walking Dead شامل هشت قسمت است و قرار است که ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) در شبکه AMC و یک هفته زودتر یعنی ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) در AMC+ منتشر شود.

خلاصه رسمی فصل یازدهم این سریال در قسمت زیر آمده است:

پیشتر در سریال The Walking Dead: بازماندگان ما با شیاطین گذشته رو‌به‌رو شده و با تهدید‌های جدید، با دوستی و روابط و با خسارات ناشی از آخرالزمان مبارزه می‌کنند.

اکنون تمام کسانی که در آلکساندریا (اسکندریه) زندگی می‌کنند برای شروعی تازه و غذا دادن به تعداد افراد روزافزون ساکن آن جا که شامل بازماندگان سقوط پادشاهی و آتش زدن هیل‌تاپ در کنار مگی و گروه جدیدش یعنی the Wardens می‌شوند، تلاش می‌کنند. اسکندریه ساکنانی بیشتر از آن چه بتواند آن‌ها را کنترل، تغذیه و محافظت کند دارد. اوضاع وخیم است زیرا تنش بر اثر حوادث گذشته بالا می‌گیرد و سطح حفاظت_از_خود در دیواره‌های ویران شهر شدت می‌گیرد.

آن‌ها می‌بایست قبل از فروپاشی اسکندریه مانند بسیاری از جوامع دیگری که در طول سال‌ها با آن روبه‌رو شده‌اند، غذای بیشتری ذخیره کنند. اما کجا و چگونه؟ آن‌ها بیشتر از هر زمان دیگری گرسنه و نحیف شده‌‌اند و باید عمیق‌تر شوند تا آن عزم و قدرت را برای محافظت از فرزندان خود پیدا کنند حتی اگر این به معنی از دست دادن زندگی خود باشد.

در همین حال، بی‌خبر از کسانی که در اسکندریه هستند، یوجین، ازکیل، یومیکو و پرنسس توسط سربازان مرموزی که اعضای یک گروه بزرگتر هستند در اسارت می‌باشند.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰
دانلود تریلر با کیفیت ۱۰۸۰

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.