نخستین تیزر پیش درآمد فیلم ارتش مردگان با نام ارتش دزدان

26 July 2021 - 13:09
نخستین تیزر پیش درآمد فیلم ارتش مردگان با نام ارتش دزدان

نتفلیکس نخستین تیزر رسمی فیلم ارتش دزدان که پیش‌درآمدی بر فیلم مطرح ارتش مردگان است را، منتشر کرد.

فیلم ارتش مردگان (Army of the Dead) که امسال از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شد، به موفقیت عظیمی در این شبکه دست پیدا کرد و قرار است به زودی یک فیلم و یک سریال انیمه‌ای مرتبط با آن را تماشا کنیم.

ارتش دزدان (Army of Thieves)، نام فیلمی است که داستان آن در دنیای ارتش مردگان جریان دارد گرچه در این فیلم، خبری از زامبی‌ها نیست، بلکه قرار است با گذشته یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم ارتش مردگان، یعنی شخصیت دیتر، بیشتر آشنا و با وی همراه شویم.

شخصیت دیتر که در فیلم ارتش مردگان، تخصص وی در باز کردن گاوصندوق‌ها بود، در فیلم ارتش دزدان کارمند بانک در یک شهر کوچک است که توسط یک زن مرموز برای دزدی از چند گاوصندوق، استخدام می‌شود.

ماتیاس شوایگهوفر (Matthias Schweighöfer) به مانند فیلم ارتش مردگان، در فیلم ارتش دزدان نیز در نقش دیتر بازی کرده است و البته خود، وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشت است و زک اسنایدر (Zack Snyder)، به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده داستان، در این فیلم فعالیت کرده است.

ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel‎) به عنوان نقش اول زن این فیلم به ایفای نقش پرداخته است و جوناتان کوهن (Jonathan Cohen) و رابی او. فی (Ruby O. Fee) نیز از دیگر بازیگران اصلی این فیل هستند.

دبورا اسنایدر (Deborah Snyder)؛ همسر زک اسنایدر که جزو تهیه‌کنندگان این فیلم است، درباره آن گفت:

چیزی که برامون جالب بود، این ایده بود که در دنیای ارتش دزدان، زامبی‌ها وجود دارند اما این فیلم، فیلمی زامبی محور نیست.

کی تا حالا یک فیلم پیش‌درآمد در ژانری متفاوتی با ژانر فیلم اصلی ساخته؟! برای من، ارتش دزدان یک فیلم عاشقانه و کمدی محسوب می‌شه.

لازم به ذکر است که کمپانی نتفلیکس هنوز زمان دقیق انتشار این فیلم را مشخص نکرده است و در پوستر جدیدی که از این فیلم منتشر کرده، از عبارت “به زودی” به جای مشخص کردن زمان انتشار آن، استفاده کرده است.

می‌توانید پس از دیدن پوستر جدید این فیلم، نخستین تیزر رسمی آن را از صفحه یوتیوب تماشا کنید.

پوستر جدید فیلم ارتش دزدان

منبع: شبکه استریم نتفلیکس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.