فیلم لگوی بتمن به رابطه‌ی او با دیگران می‌پردازد

6 February 2017 - 21:30

انیمیشن غیرجدی The LEGO Batman Movie به زودی اکران خواهد شد و با شوخی‌های نشاط بخش و رفتار ضد اجتماعی خود بینندگان را سرگرم خواهد کرد. برای چندین ماه است که سازندگان درباره‌ی این که این انیمیشن با تمامی فیلم‌هایی که درباره‌ی این ابرقهرمان ساخته شده است فرق می‌کند. البته تمامی آثار مربوط به بتمن یک نقطه مشترک با هم دارند، بتمن در آن‌ها رابطه‌ی نزدیکی با دیگران ندارد و تنها شخصی که رابطه‌ی نسبتاً نزدیکی با بتمن دارد آلفرد است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به تریلرهای منتشر شده رابطه‌ی بروس وین با دیگران موضوع بسیار مهمی برای فیلم محسوب می‌شود. با این که بروس و بتمن شخصیت‌های بزرگی هستند، ولی زمانی که بروس به خانه بازمی‌گردد، کسی در خانه منتظر او نیست و خانه‌ی او عموماً خالی است. در مصاحبه‌ای که ویل آرنت (Will Arnett)، ستاره‌ی فیلم، به همراه کریس مک‌کی (Chris McKay)، کارگردان فیلم، با سایت ورایتی (Variety) داشتند در این باره صحبت کرده‌اند.

ویل آرنت ببیان کرد:

من در فیلم شخصیت تنهایی هستم که هیچکس علاقه ندارد دوست او باشد. ما برای کار با بروس وین هیجان زده‌ایم، او یک ابرقهرمان و میلیاردر است، ولی هیچ دوستی ندارد؛ چرا؟

LEGO-Batman-Batgirl-Robin-and-Alfred

کریس مک‌کی در این مورد کمی عمیق‌تر صحبت کرد و گفت که یکی از اهداف The LEGO Batman Movie این است که نشان دهد که بتمن می‌تواند قلب رنج کشیده‌ی خود را با چیزی غیر از کتک زدن مجرمین پر کند.

ما می‌خواستیم که به مشکل اصلی بتمن حمله کنیم و در فیلم نشان دهیم که او به این مشکل غبله می‌‌کند و شاید شخصی وارد زندگی او شود. این کاری است که دیگر فیلم‌های بتمن توانایی انجام آن را ندارند؛ چون او بتمن است؛ اما ما پسری را نشان می‌دهیم که با کلی جک با مایکل من (Michael Mann) روبرو می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.