تیزر فصل ۱۳ سریال دکتر هو منتشر شد

26 July 2021 - 19:19
تیزر فصل 13 سریال دکتر هو منتشر شد

شبکه BBC تیزر جدید و کوتاهی از فصل ۱۳ سریال علمی تخیلی و محبوب دکتر هو را منتشر کرد.

در تیزر جدید منتشر شده، زمان انتشار فصل ۱۳ سریال محبوب دکتر هو (Doctor Who) اعلام نشده است چرا که این سریال در حال حاضر در حال تولید است اما در آن گفته می‌شود که در این فصل، دکتر دوست داشتنی این سریال، قرار است با بزرگ‌ترین ماجراجویی خود رو به رو شود.

سریال دکتر هو درباره یک موجود فضایی است که با کمک ماشین زمان خود که تاردیس نام دارد و شبیه به یک باجه تلفن مخصوص اداره پلیس است، می‌تواند در زمان و مکان سفر کند.

وی در هر فصل این سریال، یک یا چند نفر از سیاره زمین را در ماجراجویی‌های خود همراه می‌کند. از ابتدا تاکنون، نام واقعی این شخصیت اعلام نشده است و وی خود را دکتر هو معرفی می‌کند.

پخش نخستین مجموعه از سریال دکتر هو از سال ۱۹۶۳ آغاز شد و تاکنون چندین مجموعه و فیلم براساس آن ساخته شده است. پخش جدیدترین مجموعه، از سال ۲۰۰۵ آغاز شده و قرار است به زودی شاهد پخش سیزدهمین فصل این سریال درباره سیزدهمین دکتر این مجموعه باشیم.

در این مجموعه و هر چند فصل یک بار، شخصیت دکتر می‌میرد و دوباره در بدن و با ظاهری جدید، متولد می‌شود. این اتفاق تاکنون ۱۲ بار رخ داده و از سال ۲۰۱۸ و با بخش فصل ۱۱ این سریال، جودی ویتاکر (Jodie Whittaker) ایفاگر نقش این شخصیت بوده است. ویتاکر نخستین زنی است که در نقش دکتر هو به بازی پرداخته است.

کریس چیبنال (Chris Chibnall)؛ شورانر فعلی این سریال اخیرا گفته بود که فصل جدید برخلاف همیشه، تنها دارای هشت قسمت خواهد بود. وی امروز و همزمان با انتشار این تریلر جدید، خبر جالبی درباره داستان این فصل نیز اعلام کرد:

کار بزرگی که امسال قصد انجامش رو داریم، اینه که تمام فصل ۱۳، دارای یک داستان واحد خواهد بود و هر قسمت این فصل، بمانند یکی از فصول این داستانه.

در گذشته هر قسمت از این مجموعه، دارای داستانی متفاوت نسبت به قبل بود و در مواردی خاص، بعضی از داستان‌ها، ۲ قسمتی می‌شدند و این برای نخستین بار است که داستان تمام قسمت‌های فصل این سریال، با هم در ارتباط خواهند بود.

لازم به ذکر است که در فصل ۱۳ این سریال، علاوه با ویتاکر، مندیپ گیل (Mandip Gill) از فصل قبل همراه وی خواهد بود و جان بیشاپ (John Bishop) نیز به عنوان جدیدترین همراه دکتر هو، در این فصل این سریال حضور خواهد داشت.

همچنین امروز اعلام شد که جیکوب اندرسون (Jacob Anderson‎)؛ بازیگر سریال بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) نیز، در فصل جدید سریال دکتر هو حضور خواهد شد.

دانلود تیزر با کیفیت خیلی خوب (۷۲۰p)

دانلود تیزر با کیفیت عالی (۱۰۸۰p)

منبع: شبکه بی‌بی‌سی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.