جوایز انجمن کارگردانان آمریکا مشخص شد| لا لا لند و بازی تاج و تخت می‌درخشند

6 February 2017 - 20:59

به نظر می‌رسد که فیلم La La Land «لا لا لند» ساخته‌ی دیمین شزل قصد ندارد تا روند موفقیت‌آمیز خود در کسب جوایز گوناگون را متوقف کند. اکنون این فیلم توانسته به موفقیت دیگری دست یابد. این بار کارگردان این فیلم زیبا توانست جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را دریافت کند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

تقریباً همه‌ی طرفداران و دوست‌داران سینما با اعلام نامزدها مراسم اسکار، به وجد آمدند؛ زیرا فیلم لا لا لند توانست رکورد اسکار را در بیش‌ترین تعداد نامزد شدن در بخش‌های مختلف، در اختیار بگیرد. با این وجود، با نگاه کردن به جوایز مختلف دیگر متوجه خواهیم شد که این فیلم تاکنون بسیاری از جوایز دیگر امسال را نیز در اختیار خود کند. حال نوبت به جایزه انجمن کارگردانان آمریکا شده است. کارگردان جوان و با استعداد این فیلم یعنی دیمین شزل که در گذشته سابقه ساخت فیلمی همچون Whiplash را نیز در کارنامه خود دارد، اکنون برای ساخت فیلم کلاسیک و موزیکال لا لا لند جایزه بهترین کارگردان را از این مراسم دریافت کرد.

از سوی دیگر و در بین سریال‌های سال گذشته، فصل ششم سریال محبوب و موفق Game of Thrones «بازی تاج و تخت» این جایزه را دریافت کرد. البته، این سریال که طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا دارد، با کسب جوایز مختلف بیگانه نیست. تا کنون فصل‌های مختلف این سریال توانسته‌اند جوایز مختلفی را از جشنواره‌های گوناگون به دست بیاورند. این جایزه به خاطر قسمت نهم فصل ششم به میگل ساپوچنیک رسید. قطعاً طرفداران این سریال قسمت «نبرد حرامزاده‌ها» که توسط ساپوچنیک کارگردانی شده بود، فراموش نخواهند کرد.

در زیر می‌توانید جوایز بخش‌های دیگر انجمن کارگردانان آمریکا را مشاهده کنید.

بهترین کارگردان فیلم: دیمین شزل برای فیلم La La Land

بهترین تجربه اول کارگردان: گرت دیویس, Lion

بهترین کارگردان سریال درام: میگل ساپوچنیک برای قسمت «نبرد حرامزاده‌ها»- سریال Game of Thrones

بهترین کارگردان سریال کمدی: بکی مارتین برای قسمت «افتتاح»- سریال Veep

بهترین مینی سریال: The Night Of, “The Beach”

بهترین کارگردان مستند: ازرا ادلمن, O.J.: Made in America

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.