تریلر قسمت های باقی مانده فصل ششم سریال Legends of Tomorrow

27 July 2021 - 12:56
سریال Legends of Tomorrow

شبکه CW تریلر قسمت‌های باقی‌مانده فصل ششم سریال Legends of Tomorrow از DC را در پنل ComicCon@Home امسال منتشر کرد.

بازی‌های رومیزی، قارچ‌های جادویی و بولینگ همگی برای تیم Legends آماده است و به نظر می‌رسد که قسمت‌های آخر مقدار زیادی هرج و مرج، اکشن و سرگرمی را به خود اختصاص داده است که به نشان تجاری این سریال ابرقهرمانی تبدیل شده است.

ازدواج آوا شارپ و سارا لنس یا قناری سفید با حمله بیگانگان قطع می‌شود؛ اتفاقی که باعث می‌شود تیم از مراسم عجیب حیاط خلوت دور شوند. روز بزرگ سارا خراب می‌شود و باید با یک مسابقه بولینگ، که ماموریت سختی برای تیم با توجه به مهارتشان می‌باشد، بازخرید شود. از این جا به نظر می‌رسد که Legends از تاکتیک‌های مختلفی برای بازگشت به خانه استفاده می‌کنند، از یک بازی تخته‌ای مثل Clue با عنوان Beast/Slayers گرفته تا سفری تحت تاثیر برخی از قارچ‌های جادویی.

علاوه بر تحولات جدید برای فصل هفتم، بسیاری از نکات دیگر برای پایان فصل ششم ارائه شده است. برای مثال، مت رایان (Matt Ryan) شخصیت جدیدی به نام دکتر گوین دیویس را به خود می‌گیرد.

نقش رایان به عنوان جان کنستانتین متاسفانه در فصل ششم به پایان خواهد رسید و او این حرف را برای بازی در نقش کارآگاه نمادین خود داشت:

همانطور که همه کسانی که او را دوست دارند می‌دانند؛ در پایان، جان کنستانتین مسیر خود را به تنهایی طی خواهد کرد. زمان آن فرا رسیده است که جان از Legends جدا شود و من نیز از جان جدا شوم. من واقعا از این که می‌توانم این نقش جدید را در سریال اجرا کنم و کمی با آن سرگرم شوم، هیجان دارم. کشف این که این کاراکتر چگونه خود را در طرح داستان جا می‌کند و برای Legends مشکلاتی را به وجود می‌آورد جالب است.

کاراکتر دکتر دیویس رایان تنها کاراکتر جدید برای فصل هفتم این سریال نخواهد بود؛ زیرا امی لوئیز پمبرتون (Amy Louise Pemberton) نقش نسخه انسانی گیدیون را بازی می‌کند. پمپرتون در تمام شش فصل سریال صداپیشگی هوش مصنوعی Waverider را بر عهده داشت و چندین بار فرم فیزیکی این کاراکتر را به تصویر کشید، اما اکنون نقش انسانی‌تر آن را بازی می‌کند.

این پنل همچنین یک میکس‌تیپ ۲۱ قطعه‌ای از این سریال به نام Legends of Tomorrow: The Mixtape که ترانه‌هایی از موسیقی متن سریال می‌باشد را معرفی کرد که در تاریخ ۲۰ اوت (۲۹ مرداد) منتشر می‌شود. این موسیقی‌ها بعضی از لحظه‌های این سریال را یادآوری می‌کند. برای مثال قطعه Space Girl با الهام از دیوید بووی (David Bowie) از آخرین فصل یا قطعه Mr. Parker’s Cul-De-Sac از برندون روث (Brandon Routh) از فصل پیشین در این مجموعه قرار دارند.

سریال Legends of Tomorrow از DC، یکشنبه‌ها از ساعت ۷ تا ۸ از شبکه CW پخش می‌شود. فصل ششم با پنج قسمت باقی‌مانده تا پایان آن در ماه آینده بازمی‌گردد و قسمت The Final Frame که قسمت یازدهم فصل ششم این سریال است ۸ اوت (۱۷ مرداد) منتشر می‌شود.

تریلر قسمت‌های باقی‌مانده فصل ششم این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.