انتشار تریلر Ghostbusters: Afterlife / بازگشت شکارچیان روح

27 July 2021 - 21:47
انتشار تریلر Ghostbusters: Afterlife / بازگشت شکارچیان روح

جیسون رایتمن، تریلر جدیدترین ساخته خود؛ یعنی قسمت جدید فیلم شکارچیان روح را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت تیم قدیمی Ghostbusters هستیم.

شکارچیان روح (Ghostbusters)، یکی از کمدی‌های محبوب دهه هشتاد میلادی بود که توسط ایوان رایتمن (Ivan Reitman) ساخته شده بود و اکنون و پس از گذشت بیش از ۳۲ سال از پخش نسخه دوم آن، قرار است شاهد قسمت سوم این مجموعه باشیم.

رایتمن در این قسمت که شکارچیان روح: زندگی پس از مرگ (Ghostbusters: Afterlife) نام دارد، دیگر کارگردان نبوده و وظیفه کارگردانی این فیلم را به پسر خود، جیسون رایتمن (Jason Reitman) واگذار کرده است. رایتمن کوچک که تاکنون دوبار نامزد اسکار بهترین کارگردانی شده است، علاوه بر کارگردانی، نویسنده این فیلم نیز بوده است.

این فیلم برخلاف نسخه اسپین‌آف این مجموعه که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، ادامه دهنده قسمت‌های قبلی است و داستان یک مادر تنها و دو فرزندش را نشان می‌دهد که به شهری در ایالت اکلاهما نقل مکان می‌کنند. این خواهر و برادر، در ادامه متوجه نقش پدربزرگ خود در تیم قدیمی شکارچیان روح و میراثی که وی برجای گذاشته است، می‌شوند.

Carrie Coon در نقش مادر داستان بازی کرده و فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و مکینا گریس (Mckenna Grace) نیز در نقش دو خواهر و برادر به ایفای نقش پرداخته‌اند. پل راد (Paul Rudd) نیز دیگر بازیگر نقش اصلی و جدید این مجموعه است.

همچنین بازیگران نسخه قدیمی شکارچیان روح نیز در این قسمت حضور پیدا کرده‌اند و بیل موری (Bill Murray)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver)، دن اکروید (Dan Aykroyd‎)، ارنی هادسون (Ernie Hudson) و آنی پاتس (Annie Potts‎)، مجددا به دنیای شکارچیان روح بازگشته‌اند.

زندگی پس از مرگ پیش از این قرار بود در اواسط سال ۲۰۲۰ منتشر شود اما پس از انتشار ویروس کرونا، با چند بار تاخیر مواجه شد تا آن که سرانجام تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) به عنوان تاریخ انتشار آن انتخاب شد.

می‌توانید تریلر جدید این فیلم را از صفحه یوتیوب مشاهده کنید.

منبع: کمپانی سونی

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.