وینستون دوک صداپیشه اصلی پادکست Batman Unburied شد

28 July 2021 - 17:38
وینستون دوک

وینستون دوک از واکاندا به عنوان صداپیشه اصلی پادکست Batman Unburied قرار است به گاتهام برود.

بازیگر فیلم Black Panther قرار است در Batman Unburied، پادکستی که به زودی از از نویسنده فیلم‌نامه The Dark Knight یعنی دیوید اس. گویر (David S. Goyer) در اسپاتیفای منتشر می‌شود، صداپیشگی کند.

وینستون دوک (Winston Duke) صداپیشگی کاراکتر بروس وین را در کنار جیسون آیزاک (Jason Isaacs) با صداپیشگی آلفرد که پیشخدمت معتمد بتمن است، اجرا خواهد کرد. هنوز صداپیشه دیگری معرفی نشده است، اما اسپاتیفای در حال انتشار جزئیات جدیدی از طرح اصلی داستان این پادکست می‌باشد؛ که به صورت یک پروژه هیجان‌انگیز و روان‌شناختی به ذهن بروس وین پرداخته و پیچ‌وتاب‌های تاریک و کلاسیک شروران مقابل بتمن را نشان می‌دهد.

در طرح کلی داستان آمده است: وقتی مخاطبان با بروس وین ملاقات می‌کنند او یک پزشک قانونی است که در بیمارستان گاتهام کار می‌کند و وظیفه بررسی قربانیان The Harvester را بر عهده دارد. The Harvester یک قاتل زنجیره‌ای وحشتناک است که شهروندان گاتهام را می‌کشد. این ابرقهرمان نه تنها مجبور خواهد شد با شیاطین در ذهن خود مواجه شود بلکه مجبور است بر آن‌ها غلبه کند تا شهروندان گاتهام را به عنوان بتمن که وجه دیگر او است، نجات دهد.

هیچ تاریخی برای انتشار این پادکست تعیین نشده است که این داستان را در یک فصل روایت کند. یک برنامه انتشار، یعنی این که قسمت‌های آن به صورت هفتگی یا به یک باره منتشر شود، هم هنوز مشخص نشده است. Batman Unburied اولین پادکستی است که نتیجه پیمان گسترده DC و اسپاتیفای در سال ۲۰۲۰ می‌باشد. دیگر کاراکتر‌های DC که انتظار می‌رود در آینده به دنیای پادکست بپیوندند کاراکتر‌های واندروومن، لوئیس لین، کت‌وومن، ریدلد و بت‌گرل می‌باشند.

تهیه‌کنندگان اجرایی Batman Unburied شامل کیت لوین (Keith Levine) و گریس ویلان (Gracie Wheelan) از کمپانی Phantom Four، لیز گیتلی (Liz Gateley) و النا بلکتر (Elena Blekhter) از اسپاتیفای می‌باشند. کارگردان این پروژه الکس کمپ (Alex Kemp) است. داستان این پادکست توسط اریک کاراسکو (Eric Carrasco)، سلادین (صلاح‌الدین) احمد (Saladin Ahmed) و ربکا کلینگل (Rebecca Klingel) نوشته شده است.

دوک با بازی در نقش M’Baku در سال ۲۰۱۸ در فیلم Black Panther حرفه بازیگری خود را شروع کرد و با بازی در فیلم‌های Us در سال ۲۰۱۹ و Spenser Confidential در سال ۲۰۲۰ به کار خود ادامه داد. او پس از حضور در فیلم Avengers: Infinity War در سال ۲۰۱۸ و فیلم Avengers: Endgame در سال ۲۰۱۹ قرار است با پروژه Black Panther: Wakanda Forever به مارول بازگردد. دوک بعد از این پروژه قرار است در فیلم Nine Days که ۶ اوت (۱۵ مرداد) در جشنواره ساندنس پخش می‌شود ایفای نقش کند.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.