ارتش مردگان در تریلر جدید دزدان دریایی کارائیب

7 February 2017 - 09:00

پس از قطعی شدن خبر انتشار عنوان Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند» که پنجمین نسخه‌ی این عنوان محسوب می‌شود شاهد منتشر شدن چند تریلر از این فیلم‌ بوده‌ایم. در تریلر جدید این عنوان که از روی آنتن پخش‌شد، گروهی از مردگان متحرک را می‌بینیم که دشمنان جدید جک اسپارو (جانی دپ) محسوب می‌شوند. آیا جک در برابر رهبر مردگان، کاپیتان سالازار (خاویر باردم) پیروز می‌شود؟ خواهیم‌دید! در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

خلاصه‌ی اولیه‌ی داستان از این قرار است:

ماجرا‌های هیجان‌انگیز کاپیتان جک این‌بار با بد‌اقبالی راهش را در مسیر کاپیتان سالازار و خدمه‌‌اش در حالی که از محدوده‌ی مثلث‌شیطان با هدف قتل همه‌ی دزدان دریایی (مخصوصا جک) خارج می‌شوند قرارمی‌دهد. این در‌حالی است که تنها امید جک برای پیروزی نیزه‌ی سه‌شاخه‌ی پوسیدون است. اما او نخست باید با ستاره‌شناس با‌استعداد و زیبا، Carina Smyth و ,Henry  ملوان لجباز در نیروی دریایی سلطنتی متحد‌شود. در حالی که جک با کشتی آسیب‌دیده‌اش، در منجلابی از سختی‌ها تلاش برای بازگرداندن اوضاعش به وضعیت مناسب‌تری است باید با خطرناکترین دشمنی که تا به حال رو به رو شده نیز بجنگد.

لازم به ذکر است در کنار جانی دپ به عنوان نقش اصلی، گلشیفته فراهانی،  Javier Bardem «خاویر باردم»،  Geoffrey Rush «جفری راش»، Orlando Bloom «اورلاندو بلوم» و Kaya Scodelario «کایا اسکودلاریو» در لیست بازیگران این نسخه‌ از دزدان دریایی کارائیب حضور خواهند‌داشت. تریلر جدید این عنوان را در پایین مشاهده‌ می‌کنید.

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند» در ۲۶ مه ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) منتشر خواهد‌شد.

منبع: Screencrush.com

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.