قرارداد جنیفر گارنر با نتفلیکس: قسمت دوم Yes Day در دست ساخت

29 July 2021 - 03:03
قرارداد جنیفر گارنر با نتفلیکس: قسمت دوم Yes Day در دست ساخت

جنیفر گارنر، اخیرا قراردادی را برای بازی در چند فیلم از کمپانی نتفلیکس بازی کرده است که یکی از آنها، قسمت دوم کمدی خانوادگی موفق Yes Day است.

فیلم روز بله‌گویی (Yes Day) به کارگردانی میگل ارتتا (Miguel Arteta)، یکی از موفق‌ترین آثار سینمایی شبکه استریم نتفلیکس بود که امسال منتشر شد و در ماه نخست انتشار، توسط بیش از ۶۲ میلیون خانوار دیده شد تا تبدیل به موفق‌ترین اثر تاریخ این شبکه در ژانر خانوادگی شود.

این تجربه موفق باعث شده است تا این کمپانی، اخیرا با امضای قراردادی با جنیفر گارنر (Jennifer Garner)؛ ستاره اصلی این فیلم، دستور ساخت قسمت دوم این فیلم را صادر کند تا این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار گرفته باشد.

فیلم روز بله‌گویی که براساس رمانی با همین نام از ایمی کراوس رزنتال (Amy Krouse Rosenthal‎) ساخته شده است، داستان پدر و مادری را روایت می‌کند که یک روز تصمیم می‌گیرند که به مدت ۲۴ ساعت، به تمام خواسته‌های ۳ فرزند خود، پاسخ مثبت دهند و هر کاری که آنها می‌خواهند، انجام دهند.

البته قسمت دوم این فیلم، تنها فیلم شبکه نتفلیکس نخواهد بود که گارنر در آن بازی خواهد کرد. بلکه این قرارداد شامل بازی در چند فیلم دیگر نیز می‌شود که البته این شبکه هیچگونه جزئیاتی از این فیلم‌ها اعلام نکرده است.

یکی از مدیران این شبکه درباره این خبر گفت:

اولین بار، ۱۵ سال پیش و در فیلم پادشاهی (The Kingdom‎) با جنیفر گارنر همکاری کردم و خودم رو خیلی خوش شانس می‌دونم که بعد از گذشت این همه سال، هنوز با هم همکاری داریم.

شدیدا مشتاق همکاری با جنیفر برای ساخت قسمت دوم روز بله‌گویی و البته چندین پروژه دیگه هستیم.

در قسمت دوم این فیلم و به غیر از بازگشت گارنر، احتمالا شاهد حضور سایر بازیگران نسخه نخست این فیلم از جمله ادگار رامیرس (Édgar Ramírez‎) و جنا اورتگا (Jenna Ortega) خواهیم بود.

گارنر اخیرا نیز قرارداد بازی در دو فیلم دیگر این شبکه استریم را امضا کرده بود که البته ارتباطی با این قرارداد جدید ندارند. فیلم اکشن و علمی تخیلی پروژه آدم (Adam Project) و کمدی خانوادگی مرخصی خانوادگی (Family Leave) که آن نیز براساس کتابی از کراوس رزنتال ساخته می‌شود.

لازم به ذکر است که نتفلیکس جزئیات دیگری از قسمت دوم فیلم روز بله‌گویی مشخص نکرده است و در حال حاضر زمان انتشار این فیلم، مشخص نشده است.

منبع:

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.