تریلر و پوستر کاراکتر های فیلم House of Gucci منتشر شد

30 July 2021 - 14:30
House of Gucci

کمپانی United Artists Releasing به‌تازگی علاوه بر رونمایی از پوستر کاراکترهای فیلم مورد انتظار خود با عنوان «خاندان گوچی»، اولین تریلر این فیلم را نیز منتشر کرده است.

پوستر‌های منتشر شده از فیلم House of Gucci، شامل کاراکتر پاتریزیا رجیانی (Patrizia Reggiani) نیز می‌باشد. نقش کاراکتر پاتریزیا رجیانی را در این فیلم، خواننده مشهور آمریکایی با نام لیدی گاگا (Lady Gaga) ایفا کرده است.

به غیر از کاراکتر پاتریزیا رجیانی، دیگر پوستر‌های منتشر شده از کاراکترهای این فیلم شامل افراد خانواده Gucci (نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است که توسط خانواده گوچی تاسیس شده و متعلق به گروه گوچی می‌باشد) از جمله مائوریتزیو گوچی (Maurizio Gucci) رئیس سابق برند گوچی با نقش‌آفرینی آدام درایور (Adam Driver)، پائولو گوچی (Paolo Gucci) با نقش‌آفرینی جرد لتو (Jared Leto)، رودولفو گوچی (Rodolfo Gucci) با نقش‌آفرینی جرمی آیرونز (Jeremy Irons) و آلدو گوچی (Aldo Gucci) با نقش‌آفرینی آل پاچینو (Al Pacino) می‌باشند.

در این پوسترها، هر کدام از این کاراکتر‌ها به شکل تهدیدکننده‌ای به شدت به دوربین زل زده‌اند که این موضوع خبر از ماهیت تلخ داستانی این فیلم می‌دهد.

داستان این فیلم که از کتاب نوشته شده توسط سارا گی فوردن (Sara Gay Forden) با عنوان The House of Gucci: A Sensational Story of Murder, Madness, Glamour, and Greed اقتباس شده، نقشه شخصیتی با نام پاتریزیا رجیانی را روایت می‌کند که قصد ترور کردن همسر سابقش با نام مائوریتزیو گوچی را دارد.

پخش این فیلم در سال ۲۰۲۱، مصادف با سالگرد یک‌صد سالگی این برند خواهد بود. فیلم House of Gucci سه دهه از داستان خانواده گوچی را پوشش خواهد داد و به موضوعاتی از جمله عشق، خیانت، فساد و انتقام می‌پردازد و همچنین نشان خواهد داد که این خانواده برای به دست آوردن کنترل این برند، حاضر به انجام چه کارهایی بوده‌اند.

به غیر از لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو، جرمی آیرونز و آل پاچینو، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به سلما هایک (Salma Hayek)، جک هیوستون (Jack Huston)، کامیل کوتین (Camille Cottin) و ریو کارنی (Reeve Carney) اشاره کرد.

وظیفه هدایت این فیلم را کارگردان مطرح هالیوودی با نام ریدلی اسکات (Ridley Scott) بر عهده داشته است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز بکی جانستون (Becky Johnston) و روبرتو بنتیگنا (Roberto Bentivegna) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند.

از تولید‌کنندگان این فیلم می‌توان به ریدلی اسکات، جیانینا اسکات (Giannina Scott)، کوین جی. والش (Kevin J. Walsh) و مارک هوفام (Mark Huffam) اشاره کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه را نیز آیدان الیوت (Aidan Elliott)، مارکو والریو پوگینی (Marco Valerio Pugini)، مگان الیسون (Megan Ellison)، آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert) و جیسون کلات (Jason Cloth) تشکیل داده‌اند.

فیلم House of Gucci برای پخش در تاریخ ۲۴ نوامبر امسال (۳ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

تریلر منتشر شده برای این فیلم را می‌توان از طریق این لینک و پوستر‌های منتشر شده از کاراکترهای آن را نیز، در ادامه تماشا کرد:

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.