پوستر جدیدی از Pirates of the Caribbean 5 منتشر شد

7 February 2017 - 14:00

فرانچایز Pirates of the Caribbean «دزدان دریایی کارائیب» محصول هالیوود مدرن محسوب می‌شود که یعنی فرانچایزی است که مرگ خود را قبول نمی‌کند و هر طور شده به راه خود ادامه می‌دهد. شش سال پبش قسمت چهارم این فرانچایز منتشر شد و با این که بازخورد‌های خوبی از منتقدین دریافت نکرد، ولی توانست به فروش بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند؛ اما فروش داخلی فیلم چهارم کمتر از سه قسمت قبلی بود. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود تهیه کننده‌ی فرانچایز دست به ساختن فیلم پنجم زد، فیلمی به نام Dead Men Tell No Tales «مردان مرده قصه نمی‌گویند». در این فیلم دوباره ما شخصیت ویل ترنر (Will Turner) با بازی اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) را خواهیم دید. ما آخرین بار ویل ترنر را در فیلم سوم دزدان دریایی کارائیب دیدیم که سرنوشتش این بود که کاپیتان کشتی اشباح (Flying Dutchman) شود. جفری راش (Geoffrey Rush) و کوین مک نالی (Kevin McNally) هم در فیلم حضور خواهند داشت که به ترتیب نقش کاپیتان باربوسا (Captain Barbossa) و نزدیک‌ترین دوست کاپیتان اسپارو، گیبز (Gibbs)، را بازی می‌کنند.

pirates-caribbean-5-poster

پوستر جدید منتشر شده از فیلم بر روی شخصیت اصلی فرانچایز با بازی جانی دپ تمرکز دارد. تصویر کلوزآپ از جک اسپارو (Jack Sparrow) به راحتی می‌تواند باعث ایجاد هیاهو در میان طرفداران این فرانچایز شود. در این تصویر نکات دیگری نیز وجود دارد؛ یکی از آن‌ها ضبدری است که بر روی صورت جک حک شده است و دیگری خالکوبی انگشتان جانی دپ است که به نظر می‌رسد کلمه‌ی جک (Jakc) باشد. از لحاظ تجاری هم تمرکز بر روی جانی دپ معقول به نظر می‌رسد و حرکتی هوشمندانه است. داستان Dead Men Tell No Tales درباره‌ی این است که جک به دبنال وسیله‌ای است که به قدرت کنترل تمامی ‌دریاها را می‌دهد و خالکبوی دستانش می‌تواند به این موضوع مرتبط باشد.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.