راسل کرو و دومین تجربه کارگردانی با فیلم Poker Face

1 August 2021 - 13:05
راسل کرو و دومین تجربه کارگردانی با فیلم Poker Face

راسل کرو قصد دارد پس از ۷ سال، مجددا پشت دوربین رفته و فیلم Poker Face را با بازی لیام همسورث بسازد.

راسل کرو (Russell Crowe) که در سال ۲۰۱۴ و با ساخت فیلم آب‌شناس (The Water Diviner) نخستین تجربه کارگردانی خود را کسب کرده بود، قصد دارد با ساخت فیلم هیجانی پوکر فیس (Poker Face)، برای دومین بار کارگردانی یک فیلم را تجربه کند.

کرو علاوه بر کارگردانی، خود در نقش نخست این فیلم نیز بازی خواهد کرد. پوکر فیس داستان یک میلیاردر (با بازی کرو) را روایت می‌کند که درگیر یک بازی خطرناک پوکر با ریسک بالا (نوعی بازی پوکر که مبالغ بسیار بالایی در آن جابجا می‌شود) شده است.

با وجود مقررات سختی که کشور استرالیا برای قرنطینه کرونا در نظر گرفته است، کرو کار فیلم‌برداری این فیلم را در کشور خود (کرو متولد نیوزیلند است اما اکثر عمر خود را در استرالیا سپری کرده است)، آغاز کرده است.

به غیر از کرو، لیام همسورث (Liam Hemsworth)؛ دیگر بازیگر استرالیایی نیز، در این فیلم بازی خواهد کرد. رزا (RZA)، رپر و بازیگر آمریکایی نیز که از دوستان قدیمی کرو است، یکی دیگر از بازیگران این فیلم خواهد بود.

همچنین السا پاتاکی (Elsa Pataky) که همسرِ برادر لیام، یعنی کریس همسورث (Chris Hemsworth) است نیز، دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود که طبق گفته منابع، در نقش کارت‌پخش‌کن در این فیلم به هنرنمایی خواهد پرداخت.

فیلم‌برداری این فیلم در ابتدا قرار بود در کشور آمریکا و شهر میامی رخ دهد که با اصرار راسل کرو، فیلم‌برداری این فیلم به کشور استرالیا منتقل شد تا وی بتواند بخشی از جاذبه‌های گردشگری این کشور را در فیلم خود نشان دهد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر زمانی برای انتشار این فیلم مشخص نشده است.

منبع: variety

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.