فیلم برداری Knives Out 2 از نتفلیکس در یونان تمام شد

1 August 2021 - 11:19
فیلم Knives Out 2

همانطور که توسط رایان جانسون یعنی کارگردان فیلم بیان شد، فیلم‌برداری Knives Out 2 از کمپانی نتفلیکس در یونان تمام شده است.

رایان جانسون (Rian Johnson)، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس نامزد جایزه اسکار، در توییتی اعلام کرد که ساخت فیلم در یونان، در مناطقی نزدیک میکونوس و پورتو هلی، به اتمام رسیده است و این تقریبا نیمی از بخش فیلم‌برداری این پروژه می‌باشد. فیلم‌برداری دنباله‌ دنیل کریگ (Daniel Craig) در پایان ماه ژوئن در یونان شروع شد و تنها یک ماه بعد به پایان رسید.

جانسون در کنار تصویری از تجهیزات صحنه تولید فیلم با یک پس‌زمینه از تپه‌ای زیبا در یونان گفت: “تقریبا در نیمه راه فیلم‌برداری کار ما در یونان به اتمام رسید. از تمام مردم فوق‌العاده و خدمه محلی اینجا که آن را کشتند (از لحاظ استعاری. اسپویلی در کار نیست) تشکر می‌کنم.

منظره‌ای شبیه به آن چه در فیلم Mamma Mia وجود داشت، مطمئنا زمینه زیبایی را برای اعمال شومی که بنویت بلانک (کارآگاه اصلی فیلم با بازی کریگ) قصد دارد این بار بدون وجود هیچ نشانه‌ای درباره آن‌ها به تحقیق بپردازد، فراهم می‌کند. کمپانی نتفلیکس که در ماه مارس سال ۲۰۲۱ حق امتیاز فرنچایز Knives Out را از کمپانی لاینزگیت خریداری کرد، طرح کلی قسمت دوم این فیلم را از انظار عمومی به سختی پنهان نگه داشته است. قرارداد ۴۵۰ میلیون دلاری گزارش شده در پی نامزدی جانسون برای جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه بوده است.

اگرچه هنوز هیچ توطئه‌ای برای دنباله اسرار قتل اعلام نشده است، اما این فیلم لیست بازیگران بسیار قابل توجهی را دارا می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به کیت هادسون (Kate Hudson)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، لزلی اودام جونیور (Leslie Odom Jr.)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، ژانل مونا (Janelle Monáe) و کاترین هان (Kathryn Hahn) اشاره کرد. ایثن هاک (Ethan Hawke) نیز در صحنه فیلم‌برداری در یونان دیده شد و بازیگران و جمع بازیگران را به همان اندازه که قبل از او نیز تاثیرگذار بودند، تکمیل کرد.

نویسندگی و کارگردانی و البته تهیه‌کنندگی فیلم Knives Out 2 توسط جانسون انجام می‌شود. در بخش تهیه‌کنندگان به علاوه جانسون اسامی رام برگمن (Ram Bergman) و تام کارنوفسکی (Tom Karnowski) نیز وجود دارد. هنوز هیچ تاریخی برای انتشار این فیلم مشخص نشده است.

در قسمت زیر می‌توانید تصویر توییت جانسون را مشاهده نمایید.

فیلم Knives Out 2

منبع:Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.