کارگردان و تاریخ آغاز فیلمبرداری Strangers 2 مشخص شد

7 February 2017 - 18:30

می‌شود ژانر وحشت را تطبیق پذیرترین سبک در دنیای سینما دانست. به طور معمول ژانر وحشت با سبک‌های دیگر مثل کمدی، علمی تخیلی، اکشن، درام و حتی عاشقانه همراه می‌شود و این موضوع تا به حال چندین فیلم خوب را نتیجه داده است. سبک وحشت، زیر ژانرهایی مثل دلقک‌های شرور، زامبی‌ها، خون آشام‌ها دارد. یکی از بهرتین زیر ژانرهای سبک وشحت حمله به خانه (home invasion) است و بهترین آثار در این سبک فیلم‌های Funny Games «بازی‌های خنده دار» و Hush که به ترتیب توسط مایکل هانکه (Michael Haneke) و مایک فلاناگان (Mike Flanagan) کارگردانی شده‌اند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فروش فیلم‌های ترسناک حمله به خانه راحتر است و چیزی که به این موضوع کمک می‌کند این است که خیلی‌ها تصور می‌کنند که امکان دارد این سناریوها را در زندگی واقعی آن‌ها رخ دهند. یکی دیگر از نکات مهم مربوط به این دسته از فیلم‌ها آن است که بودجه‌ی ساختشان کم است چون تعداد بازیگران این فیلم‌ها بسیار محدود است. یکی از بهریتن آثاری که در ژانر ساخته شده است فیلم The Strangers «غریبه‌ها» به نویسندگی و کارگردانی برایان برتینو (Bryan Bertino) است که در سال ۲۰۰۸ ساخته شد. فیلمی که بازخوردهایی مختلفی از منتقدین دریافت کرد و با بودجه‌ی ساخت ۹ میلیون دلاری توانست ۸۲ میلیون دلار فروش داشته باشد.

the-strangers-liv-tyler

بر اساس گزارش سایت هالیوود ریپورتر (hollywood reporter) روند توسعه‌ی ۲ The Strangers «غریبه‌ها ۲» به خوبی پیش می‌رود و فیلمبرداری آن در تابستان به کارگردانی یوهانس رابرتز (Johannes Roberts) تازه کار آغاز خواهد شد. با این که این کارگردان بریتانیایی از سال ۲۰۰۰ در حال فیلمسازی است، ولی سباقه‌ی کمی در هالییود دارد. آخرین فیلم او در سال ۲۰۱۵ اکران شده است که The Other Side of the Door  «طرف دیگر از در» نام دارد و سارا وین کالیز (Sarah Wayne Callies) ستاره‌ی سریال‌های Walking Dead «مردگان متحرک» و Prison Break «فرار از زندان» در آن بازی می‌کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.