نیکلاس هولت همبازی آنیا تیلور-جوی در فیلم The Menu می شود

1 August 2021 - 18:52
نیکلاس هولت همبازی آنیا تیلور-جوی در فیلم The Menu می شود

نیکلاس هولت به همراه آنیا تیلور-جوی قرار است در فیلم The Menu، به یک رستوران متفاوت سر بزنند.

در حالی که حدود ۱ ماه قبل بود که به شما گفتیم که آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) به فیلم کمدی و هیجانی منو (The Menu) پیوسته است، اکنون نام یک بازیگر دیگر این فیلم نیز مشخص شده است.

نیکلاس هولت (Nicholas Hoult)؛ بازیگر جوان انگلیسی، جدیدترین بازیگری است که به فیلمی پیوسته است که زمانی اما استون (Emma Stone) قرار بود در آن به هنرنمایی بپردازد اما اکنون تیلور-جوی در نقش وی بازی می‌کند.

این فیلم داستان یک زوج جوان (احتمالا با بازی تیلور-جوی و هولت) را روایت می‌کند که برای صرف غذا در یک رستوران انحصاری، به جزیره‌ای دور افتاده سفر می‌کنند و متوجه می‌شوند که سرآشپز آن رستوران، غذاهایی عجیب را در منوی خود قرار داده است.

پیش از این، حضور هانگ چائو (Hong Chau) و ریف فاینز (Ralph Fiennes) نیز در این فیلم مشخص شده بود. گفته می‌شود که فاینر در این فیلم در نقش سرآشپز به هنرنمایی در این فیلم خواهد پرداخت.

مارک مایلود (Mark Mylod) این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای ویل تریسی (Will Tracey) و سث ریس (Seth Reiss) کارگردانی خواهد کرد. پیش از این قرار بود الکساندر پین (Alexander Payne) کارگردانی این فیلم را برعهده داشته باشد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر، زمان انتشار این فیلم مشخص نشده است.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.