تاریخ اکران Bad Boys 3 مشخص شد

7 February 2017 - 19:30

یکی از بهرتین فرانچایزهای اکشن دهه‌ی گذشته دوگانه‌ی Bad Boys «پسران بد» بود که اکران موفقی که در میانه‌ی دهه‌ی ۹۰ و اوایل سال ۲۰۰۰ داشتند. حالا سونی تصمیم گرفته است که این فرانچایز را دوباره زنده کند. ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) برای بازی در قسمت سوم به فرانچایز بازخواهند گشت و جو کارناهان (Joe Carnahan) قرار است فیلم را کارگردانی کند. جز این اطلاعات خاصی درباره‌ی فیلم وجود ندارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در ابتدا قرار بود که فیلم ۳ Bad Boys «پسران بد ۳» در سال ۲۰۱۷ اکران شود، ولی بعد از چند ماه تاخیر، تاریخ اکران فیلم به اوایل سال ۲۰۱۸ متقل شد. جو کارناهان دلیل اصلی این تاخیر را مشغله‌ی کاری افرادی دانست که باید در فیلم حضور می‌داشتند که یکی از آنها ویل اسمیت است. حالا ویل اسمیت، جو کارناهان و مارتین لارنس زمان بیشتری خواهند داشت تا بر روی پیش تولید فیلم کار کنند چون برای بار دیگر سونی تاریخ اکران ۳ Bad Boys «پسران بد ۳» عقب برده است.

بر اساس گزارش Exhibitor Relations در توییتر سونی تاریخ اکران ۳ Bad Boys «پسران بد ۳» را تا نوامبر سال ۲۰۱۸ عقب برده است. بر اساس این گزارش این فیلم دقیقاً در ۹ نوامبر سال ۲۰۱۸ ارکان می‌شود، ولی به دلیل این تاخیر، تاریخ اکران فیلم ۴ Bad Boys «پسران بد ۴» که قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود نیز تاخیر خورد.

بزرگترین دلیل این تاخیر می‌تواند مشغله‌ی زیاد ویل اسمیت باشد، چون در اوایل سال جاری شایعه شده بود که دیزنی قصد دارد ویل اسمیت را برای بازی در فیلم لایو اکشن Dumbo «دامبو» به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) انتخاب کند و تاریخ فیلمبرداری آن دقیقاً زمانی است که ۳ Bad Boys «پسران بد ۳» قرار بود فیلمبرداری شود که مربوط به ماه مارچ می‌شد و ویل اسمیت باید انتخاب می‌کرد که کدام فیلم برای اهیمت بیشتری دارد؛ مثل این که فیلم لایو اکشن Dumbo «دامبو» برای ویل اسمیت مهم‌تر است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.