پوستر Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings منتشر شد

1 August 2021 - 22:29
فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings

کمپانی دیزنی پوستر جدیدی برای فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings از مارول منتشر کرد.

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings فیلمی از مارول است که سرانجام ماندارین واقعی را به عنوان یک شرور به ما نشان می‌دهد. این پوستر جدید به صورت کلی درباره اختلافات خانوادگی فیلم است؛ زیرا دوگانه مرگبار ماندارین با بازی تونی لیانگ (Tony Leung) و پسر قهرمانش شانگ-چی با بازی سیمو لیو (Simu Liu) را به نمایش می‌گذارد.

در پوستر جدید علاوه بر نشان دادن مبارزه بین پدر و پسر برای کنترل ده حلقه افسانه‌ای، برخی دیگر از کاراکتر‌های فیلم نیز به چشم می‌خورند که از جمله آن‌ها می‌توان به آکوافینا (Awkwafina) در نقش کیتی دوست شانگ-چی، فلورین مانتینو (Florian Munteanu) در نقش یک شرور به اسم ریزر فیست، میشل یئو (Michelle Yeoh) در نقش محافظ شهر افسانه‌ای جیانگ لی و منگر ژانگ (Meng’er Zhang) در نقش زیالینگ خواهر شانگ-چی اشاره کرد.

فیلم بعدی مارول که قرار است به زودی روی پرده‌های سینما برود، یک قهرمان جدید را معرفی می‌کند که از گذشته تاریک خانواده جنایتکارش عذاب می‌کشد. هنگامی که پدر شانگ-چی از سایه بیرون می‌آید و از پسرش می‌خواهد که به عنوان رهبر تجاری و غیرقانونی خانواده در جای خود قرار گیرد، این قهرمان باید با سرنوشت خود بجنگد و هویت جدیدی بسازد. نسخه دنیای سینمایی مارول (MCU) این فیلم از ده حلقه رونمایی می‌کند که به فرد قدرت‌هایی فراطبیعی می‌دهد. سازمان ده حلقه و رهبر آن‌ها یعنی ماندارین برای اولین بار در فرنچایز Iron Man در MCU ظاهر شدند. بنابراین، شانگ-چی با ریشه‌های خود به MCU مرتبط می‌شود.

کارگردانی فیلم Shang-Chi توسط دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) و براساس فیلم‌نامه‌ای که او با دیوید کالاهام (David Callaham) و اندرو لانهام (Andrew Lanham) نوشته است، انجام می‌شود. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به فالا چن (Fala Chen) و رانی چینگ (Ronny Chieng) نیز اشاره کرد. همان‌طور که پیشتر در تریلر این فیلم مشخص شد، بندیکت وانگ (Benedict Wong) به عنوان وانگ نقش خود را در این فیلم تکرار خواهد کرد و استاد جادو قرار است با Abomination بجنگد. انتظار می‌رود که تیم راث (Tim Roth) قبل از ایفای نقش در سریال She-Hulk، برای صداپیشگی کاراکتر شرور Abomination بازگردد.

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار است ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش درآید.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این سریال آمده است:

فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings از استودیو مارول پیرامون کاراکتر شانگ-چی با بازی سیمو لیو می‌باشد که باید وقتی با شبکه سازمان مرموز ده حلقه روبه‌رو می‌شود با گذشته‌ای که فکر می‌کرد پشت سر گذاشته است، مقابله کند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لیانگ در نقش ونوو، آکوافینا در نقش دوست شانگ-چی یعنی کتی، میشل یئو در نقش جیانگ نان، فالا چن، منگر ژانگ، فلورین مانتینو و رانی چینگ اشاره کرد.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر جدید این فیلم را مشاهده نمایید.
فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings
منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.